Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 363528 kertaa)

Poissa Iina

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #3040 : eilen kello 16:59:55 »
^^ Itse asiassa ihmisten on todettu kriisitilanteissa olevan hyviä ja avuliaita toisiaan kohtaan.

Mutta joo, itse asiaan. Olen ihmetellyt (hyvällä tavalla), miten paljon enemmän tuntemattomat ihmiset toivottavat hyviä huomenia sauvakävelijä-minälle kuin sille minälle, joka kulkee ilman sauvoja. Sitä mä ihmettelen. 😍
Iina Hertta ♥️ Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947

Poissa Johnny Hazard

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3041 : eilen kello 22:22:46 »
^ pitäisikin varmaan koittaa sauvakävelyä. Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt miten tervehtiminen on nykyään harvinaista kun käyn lenkillä ulkoilualueilla. Pääsääntöisesti naiset katselevat kengän kärkiä vastaantulleessa, vanhemmat ihmiset kyllä tervehtivät. Voiko nämä mies, karhu ja metsä -jutut vaikuttaa asiaan.
Perkaleenmoinen jänis

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3042 : eilen kello 22:52:48 »
Uusia ravitsemussuosituksia, eihän tässä enää saisi syödä juuri mitään. Tai juoda kun kohtuullinen kahvin määräkin on nyt määritelty 1,5-5 desilitraan päivässä.. kyllä mulla saattaa mennä lähemmäs 1,5 LITRAA. Onneksi alkoa ei sit menekään yhtään.  :drinking:
Livekonsertit 2024: 18

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3043 : eilen kello 23:29:20 »
Notta miksi näin joulunaikaan alkaa aina kaipaamaan kumppania, miettimään että olispa parisuhde 🤨 Kesäisin moinen ajatus harvoin käy mielessä!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.