^ Ja vielä muoks en mä kyllä maksanut lukiosta tai yliopistostakaan.Ei ollut ilmainen, koska maksat sen veroissa (jälkikäteen).
Vanhempani eivät laittaneet laskua veroistaan mulle.
Eli kyllä, koulutus oli ilmainen.
Uutiset:
^ Ja vielä muoks en mä kyllä maksanut lukiosta tai yliopistostakaan.Ei ollut ilmainen, koska maksat sen veroissa (jälkikäteen).
Vanhempani eivät laittaneet laskua veroistaan mulle.
Eli kyllä, koulutus oli ilmainen.
Kouluruoka maksoi minulle joka päivä 5,90€. Suomi on paska maa. Muuten en henkilökohtaisesti maksanut yhtään mistään. En tiedä kuka maksoi. Veronmaksajien piikkiin ilmeisesti. Mutta tuo kouluruoka kyrpii vieläkin.
Ainakin itse olen joutunut maksamaan pitkän pennin ihan vain kirjoista aina lukiosta lähtien.. Kirjojen kierrätyskään ei onnistunut kovin hyvin kun joka hiton vuosi taas uusi painos ja muutettu sisältö. Pikku voiton maksimointi kustantamoilla.. Näin siis ysärillä.
Hienotunteisesti "lainailin" monesti omia oppikirjojani ja ostin sitten itselleni kirjakaupasta uuden.
^ Viime hallituksen päätös toisen asteen oppikirjojen maksuttomuudesta...
Suomi on maailman onnellisin maa, taas ja ihmettelen että keltä on kysytty. Ilmeisesti joltain järjestö-, liitto- tai julkisen sektorin hölmöläiseltä, sillä kaikki muuthan ovat masentuneita, mutta ehkä hekin sopivassa lääkityksessä osaavat vastata tutkimukseen OIKEIN.
Suomi on maailman onnellisin maa, taas ja ihmettelen että keltä on kysytty. Ilmeisesti joltain järjestö-, liitto- tai julkisen sektorin hölmöläiseltä, sillä kaikki muuthan ovat masentuneita, mutta ehkä hekin sopivassa lääkityksessä osaavat vastata tutkimukseen OIKEIN.
Muakin kyllä kiinnostaa keneltä nää kyselyt on haettu 🤔 luulis ettei pitkään nokka tuhisis vastausta etsiessä, ellei se oo jotenkin salaista. Ja miksipäs se olisi salaista?
^^ mua siis nimenomaan kiinnostaa keneltä nää tiedot kerätään.Tarkoitatko, että millaisella otannalla kysely toteutetaan?
Esim täälläkään ei ollu mitään spesifimpää tietoa https://worldhappiness.report/
^^ mua siis nimenomaan kiinnostaa keneltä nää tiedot kerätään.Löytyikö etsimäsi tieto tuosta yltä?
Esim täälläkään ei ollu mitään spesifimpää tietoa https://worldhappiness.report/