Toivon, että saatte maksullisista irti hakemanne. Mutta kannattaa lukea mihin viestiin vastasin, niin ehkä ymmärrätte miksi em. Käytös on ongelmallista.
Uutiset:
. Siviilisuhteisiin kuuluvia termejä kuten "rakastelu", "molemmipuoliset kemiat" jne. Löytyy raporteista ja kukaan ei tunnu näkevän siinä mitään kummallista? Ja uutena normaalina pidetään sitä, että seksikaupassa myös myyjän pitäisi nauttia kelloa vilkuilematta ja saada orkkuja tai muuten hän on väärällä alalla/huonolla asenteella tai jopa parituksen uhri.
Voin ymmärtää miesten motiivit ja mielenliikkeet, mutta en sitä miksi seksinmyyjät lähtevät mukaan tuollaiseen.
Ei yllätä 🙄 tästä kehityksestä voitte syyttää täällä vaikuttavia palveluntarjoajia jotka osaltaan hämärtävät maksullisen seksin rajoja.
Voin ymmärtää miesten motiivit ja mielenliikkeet, mutta en sitä miksi seksinmyyjät lähtevät mukaan tuollaiseen.
Sitä paitsi on helpompi ja kivempi olla kiva palveluntarjoaja ja pitää työstään, kun naama norsunvitutulla vääntää jotain itselleen vastenmielistä.Tiedoksesi, on monia palveluntarjoajia jotka eivät laukea tai edes yritä sitä asiakkaiden kanssa. Eivätkä silti ole naama norsunvitulla ja tekevät hommansa hyvin.
Sitä paitsi on helpompi ja kivempi olla kiva palveluntarjoaja ja pitää työstään, kun naama norsunvitutulla vääntää jotain itselleen vastenmielistä.Tiedoksesi, on monia palveluntarjoajia jotka eivät laukea tai edes yritä sitä asiakkaiden kanssa. Eivätkä silti ole naama norsunvitulla ja tekevät hommansa hyvin.
Henkilökemiat sun muut sellaiset ovat myynnissäkin ihan tärkeitä. Minulla tapaamisen pääasia on huolehtia asiakkaan tyytyväisyydestä, ja se on helppoa silloin, kun juttu luistaa asiakkaan kanssa. On paljon vaikeampi keskittyä sellaisen asiakkaan tyytyväisyyteen, jonka kanssa ei mitenkään pääse samalle aaltopituudelle, seksi sattuu ja fetisseistä ei ymmärrä mitään.
^,^^
Mä luulen, että tuo tyyppi on vain kateellinen horojen tsemppipuheluista ja siksi kiukuttelee...
^ Niinpä. Näitä riittää joka foorumilla.
Ihmiset joilla ei ole omassa elämässä sisältöä rekisteröityvät vain tullakseen kertomaan että aihe on ihan perseestä!
Vähän aikaa sitten eräässä koiraryhmässä yksi jäsen liittyi mukaan ja hänen ainoa asiansa oli kertoa että ei tykkää kyseisestä rodusta koska se on liian karvainen ja räksyttää. 😂 Aha, kiitos tiedosta!
Mihinköhän mä taas olen laittanut puhelimen laturin 🤔..Noiden sun katsomien lisäksi suosittelen vilkaisemaan myös kuivakaapin ja mahdollisen saunan. Niin ja tietty pistorasioiden lähistöt lattialla, mut oletan että ilmiselvät on jo katsottu. Mä jostain syystä tuppaan hävittämään kaiken kanssa jääkaappiin, avaimista kissan lääkkeisiin..
Katoin jo varmat epätodennäköiset paikat eli jääkaapin ja vaatekaapin.