Koko päivän ollut näyttävästi eriparisukat jalassa eikä maailma ole vielä romahtanut.
Uutiset:
Ihmetten kaikkia, jotka eivät halua panna parikymppisiä blondeja, jotka ovat törötisuja kaupungin korkeimmilla koroilla. Jopa nuo neitokaiset haluavat panna toisiaan, mutta onneksi turskapappa on heti toisella sijalla.
Ihmetten kaikkia, jotka eivät halua panna parikymppisiä blondeja, jotka ovat törötisuja kaupungin korkeimmilla koroilla.
^ Enpä tiedä onko tuossa mitään kummallista. Jotkut palveluntarjoajat ovat kertoneet "asiakkaiden" yhteydenotoista ja joskus jopa näyttäneet saamiaan viestejä. Niiden perusteella ihmettelisin, että eivätkö kaikenlaiset yhteydenotot kuulukaan palveluntarjoajan työn kuvaan. Itsekään en välttämättä aina muista kaikkia ilmoitustekstissä olevia asioita, kun käytän tallentamaani yhteystietoa. Tosin en koskaan tallenna sellaisen palveluntarjoajan yhteystietoja, joka selkeästi ilmoittaa ettei tarjoa jotain völttämättä haluamaani palvelua tai jonka ilmoituksessa on jotain muuta turn-offia.
Mulla ja Erikssonilla on aika erilainen huoramaku ilmeisesti. Sitäkin ihmettelen.Ihmetten kaikkia, jotka eivät halua panna parikymppisiä blondeja, jotka ovat törötisuja kaupungin korkeimmilla koroilla.
Kommissaario evp Kenneth Eriksson ihmettelee muistelmissaan turskapappoja jotka haluavat pappa parikymppisiä blondeja.
Siis saa ottaa yhteyttä ihan miten vaan, mutta mua hämmästyttää että näkee vaivan ottaa yhteyttä kun reunaehdot on selkeästi ilmaistu. Mitä tarkoitat ”asiakkaiden” yhteydenotoista, miksi sitaateissa? Voisin kuvitella että kyseessä on hupipuhelut, sitäkö tarkoitat? No, turhia nekin ovat, en vastaa ja menevät blokkiin.
Tuo että ottaako yhteyttä tiettyyn ilmoon, vai haaliiko monta numeroa eikä tiedä kelle soittaa, se taitaa olla aika yleistä. Jos soittaja kysyy kuka siellä on, sanon että se, jolle soitit, toivotan hyvää päivän jatkoa ja laitan blokkiin.
Ja eihän yksikään sisälukutaitoinen turska tallenna epähalutun hutsun numeroa, eikös se ole selvä.
Mutta ihmettelen edelleen: onko minun mahdollista viestiä normaaliviestissä että vastaan vain rekisteröityihin puheluihin? Onko tuossa termissä jotain vaikeasti sisäistettävää?