^ Juu ei löytyny Auroran numeroa Fonectasta. Reilu peli molemmin puolin.
Uutiset:
...
Onhan se nyt kurjaa muille ihmisille, jos jonkun elämä vaikuttaa olevan liian helppoa ja kivaa. Kateus vie kalatkin vedestä jne...
Onhan se nyt kurjaa muille ihmisille, jos jonkun elämä vaikuttaa olevan liian helppoa ja kivaa. Kateus vie kalatkin vedestä jne...Nykyhallitus tekee kyllä kaikkensa että kaikilla olisi tasan yhtä kurjaa...
Onhan se nyt kurjaa muille ihmisille, jos jonkun elämä vaikuttaa olevan liian helppoa ja kivaa. Kateus vie kalatkin vedestä jne...Nykyhallitus tekee kyllä kaikkensa että kaikilla olisi tasan yhtä kurjaa...
On sillä, koska haluavat tasapäistää ja "eriarvoisuuden" poistamisen nimissä (= vihervasemmiston/sdp:n äänestäjien kateuden takia) haluavat sorsia mm. progressiivisen himoverotuksen kautta niitä jotka ovat ovat asiansa kunnolla hoitaneet.Naurettavinta paskaa mitä olen aikoihin lukenut. Hallituksella ei ole mitään tekemistä sun onnellisuuden tai kurjuuden kanssa.Onhan se nyt kurjaa muille ihmisille, jos jonkun elämä vaikuttaa olevan liian helppoa ja kivaa. Kateus vie kalatkin vedestä jne...Nykyhallitus tekee kyllä kaikkensa että kaikilla olisi tasan yhtä kurjaa...
Ota vastuu omasta elämästäsi äläkä ulkoista sitä.Juuri näin olen tehnyt ja teen (kokeilisit sinäkin), vaikka nykyhallitus sitä kaikin tavoin yrittää estää. Moni muu sen sijaan on ulkoistanut, ja me vielä nettoveroja maksavat kustanamme sen. Onhan se nyt kauheeta jos jollakin menee paremmin kuin vihervasemmiston/sdp:n äänestäjillä..
^^&^^^
Toisaalta ymmärrän kyllä Hetvieldiä,näin kun olen myös ollut aikeissa lähteä pois mutta se on toistaiseksi jäissä