^ onko internetissä viimeinen sivu? 🤔 Pitäskö kysyä Liftiltä, kun vaari tietää kaiken?
Normaali Lifti kyllä tietäs, mutta se tuntuu viilettävän tällä hetkellä jossai 30-luvulla😁 Kokeile ihmeessä kuitenkin
Uutiset:
^ onko internetissä viimeinen sivu? 🤔 Pitäskö kysyä Liftiltä, kun vaari tietää kaiken?
Oulun miestapaamisia. Mitä täällä tapahtuu 😂Nyt homoillaan!
Oulun miestapaamisia. Mitä täällä tapahtuu 😂
Pupu sillä meni pöksyyn kun lupasin että voi hakkuuttaa perseensä mullaOulun miestapaamisia. Mitä täällä tapahtuu 😂
Tää ns. rapsa oli mustamaalaamis yritys! Luultavasti tiedän että kuka oli kyseessä.
Hyvä kysymys, kai tää kevät tekee ihmeitä...Tätä oma BBW nais innostusta
Miksi?
Tuli vaan eilen katsottua useamman bbw naisen profiilia ja tuntu että kaikki niistä herätti mielenkiintoaHyvä kysymys, kai tää kevät tekee ihmeitä...Tätä oma BBW nais innostusta
Miksi?
No höpsis! Naisista saa olla aina innoissaan! Tarkotinkin nimenomaan, että miksi olet siitä ihmeissäsi.
Mut kyllä oikeesti kevät ihan selvästi vaikuttaa. Tai siis aurinko!!
Pupu sillä meni pöksyyn kun lupasin että voi hakkuuttaa perseensä mullaOulun miestapaamisia. Mitä täällä tapahtuu 😂
Tää ns. rapsa oli mustamaalaamis yritys! Luultavasti tiedän että kuka oli kyseessä.
Eli katkera akkaPupu sillä meni pöksyyn kun lupasin että voi hakkuuttaa perseensä mullaOulun miestapaamisia. Mitä täällä tapahtuu 😂
Mä luulen että sillä mustamaalaamisrapsan kirjoittajalla on housuissa ihan muuta kuin muna!
Eli katkera akkaPupu sillä meni pöksyyn kun lupasin että voi hakkuuttaa perseensä mullaOulun miestapaamisia. Mitä täällä tapahtuu 😂
Mä luulen että sillä mustamaalaamisrapsan kirjoittajalla on housuissa ihan muuta kuin muna!
Sitä ihmettelen että voiko olla turvallista tällanen juttu mikä tuli videolla vastaan: Äijä suljettuna läpinäkyvään vakuumipussiin josta imuroidaan lähes kaikki ilmat pihalle, domina sitten pistää kättä suun eteen siihen lisäksi.
Sitä ihmettelen että voiko olla turvallista tällanen juttu mikä tuli videolla vastaan: Äijä suljettuna läpinäkyvään vakuumipussiin josta imuroidaan lähes kaikki ilmat pihalle, domina sitten pistää kättä suun eteen siihen lisäksi.
Ei kuulosta kauhean terveelliseltä. Itse ainakin jättäisin väliin