^ Mä ajattelen aina että jos keskiverto ÄO on jotain sadan hujakoilla, vähän päälle, niin aika paljon jengiä jää sen alle..
Uutiset:
Sitä, että joku pystyy kasvottomista kuvista päättelemään, että ihminen ei ole kaunis. Ja kokee vielä tarpeelliseksi yöllä ilmoittaa asiasta
Kossua myydään nykyään muovipullossa, mitä viddua. Pakko oli ostaaKyllä pehmeä pullo on aina paras ja koskenkorva 30% on ollut luotettava kumppani vaarille jo vuodesta 1968. Koskaan ei ole ollut tarvetta kädenvääntöön, lapset pitävät vaaria hassuna, kyrpä pysyy toiminnassa ja vaari on empaattisessa humalassa. Halpaa, oikeastaan puoli ilmaista ja ehdottomasti jokaisen KARJUN varma valinta!
Ja illemmalla täytyy tutkia onko hyvä tuote pilattu...
Ei se ainakaan nyt lasittua voi.
Kossua myydään nykyään muovipullossa, mitä viddua. Pakko oli ostaaKyllä pehmeä pullo on aina paras ja koskenkorva 30% on ollut luotettava kumppani vaarille jo vuodesta 1968. Koskaan ei ole ollut tarvetta kädenvääntöön, lapset pitävät vaaria hassuna, kyrpä pysyy toiminnassa ja vaari on empaattisessa humalassa. Halpaa, oikeastaan puoli ilmaista ja ehdottomasti jokaisen KARJUN varma valinta!
Ja illemmalla täytyy tutkia onko hyvä tuote pilattu...
Ei se ainakaan nyt lasittua voi.
Pysy miehenä
Pysy KARJUNA
Antaa muiden juoda brandiä pikkurilli pystyssä ja itku kurkussa ruinata vaimoltaan pillua "anna rakas vähän, kastan kärjen. anna ees hajut vitusta, pliiiiiiis"
Juodaan me rene vaan rehellistä kossua ja nautitaan siitä että elämä antaa koko ajan. Älä saatana lipeä niihin hinttien värjättyihin limuihin!
Lisääntynyttä aamujäykkyyttä 🤔 Ei se mitään, kivaahan se on 😊
Ihmettelen kun korona piikistä ei tullut mitään oireita?!?Ihmettelen tätä samaa, ainoa jäykkyys edelleen alhaalla.
Kaikki valittaa vähintään käsikipua tai edes jotain jälkeä kädessä, mulla ei ole yhtään mitään...
Mä oon varma, että se pisti muhun jotain leivinjauhetta...
Eikö linnut enää pasko?
Tänä vuonna ei vielä yhtään länttiä auton päällä! Paino sanalla vielä, tämän kirjoittamisen jälkeen tapahtuu varmasti..