Ongelaman kyseisessä jutussa nyt ei ollut mikään Afrikan Tähden pelaaminen. Vaikka ketju on "Mitä ihmettelet" niin en ihmettele, että niin Kärnällä kuin miullakin asiasta mitään ymmärtämättömillä menee helposti aina puurot ja vellit sekaisin.
Uutiset:
En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa?
Yksi vaihto-oppilas suuttui yhdestä kuvasta ja veti herneen nenään koko tapahtumasta, jossa ei itse edes ollut. Ei saanut riittävästi anteeksipyyntöjä koululta joten veti loukkaantumisensa julkiseksi, nyt haluaa koko Suomen kansalta anteeksipyynnön silten, että kielletään vuosikymmeniä pelattu perheissä suosittu lastenpeli.En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa?
Tämä keissi kyllä lähinnä naurattaa. Nyt joku oli pahoittanut pelistä mielensä ja vaatii sen myynnin lopettamista
^ Kärnän kanssa samaa mieltä. Kannattaisi keskittyä oikeisiin ongelmiin. Ilmeisesti Suomessa on asiat liian hyvin kun pitää tyhjästä vetää rasismikortti esiin.
Ongelaman kyseisessä jutussa nyt ei ollut mikään Afrikan Tähden pelaaminen. Vaikka ketju on "Mitä ihmettelet" niin en ihmettele, että niin Kärnällä kuin miullakin asiasta mitään ymmärtämättömillä menee helposti aina puurot ja vellit sekaisin.No niihä siulla mennee. Hyvä että tunnustit.
Ihmettelen mihin olen hukannut vanhemmiltani perimäni Afrikan tähti -pelini jostain 50-luvulta. Siitä saattaa tulla keräilyharvinaisuus, ellei ole sitä jo nyt.Alkuperäispainosta ei kannata hävittää. Yhden ilman nimeään ja kasvojaan puskista huutelevan mielensäpahoittajan vuoksi saatetaan kieltää koko peli. Ihmettelen tätä miten joka asiasta nykyään pahoitetaan mieli ja kaikki on rasismia. Onkohan näiden henkilöiden ns. oma pesä puhdas ? Etteivät vaan syyllisty itse rasismiin, suvaitsemattomuuteen ja syrjintään mitään erilaista asiaa kohtaan ?
monopoli - peli pitäisi kieltää, koska köyhillä ei ole varaa asua Eirassa.
Monopolissa (markka-aikainen versio) eräs sai viime pelissä hotellit Erottajalle ja Mannerheimintielle.