^ ei millään pahalla mut....laita edes kalsarit!Miksi ihmeessä, eihän silloin reidet milloinkaan kohtaa toisiaan...
Uutiset:
^ ei millään pahalla mut....laita edes kalsarit!Miksi ihmeessä, eihän silloin reidet milloinkaan kohtaa toisiaan...
Ihan kuin mun kämpässä pörisis joku. Ja ei, se ei ole satisfyer.
Mikä hitto se on!
Mikä hitto se on!
Mikä hitto se on!
Ropelini on kadoksissa...
Mikä hitto se on!
Minkä takia nainen kysyy "haluaisitko lähteä huomenna Ikeaan"Koska nainen ajattelee, että kun näet mitä pääset kasaamaan illalla niin sinulla samantien välähtää tarvitaanko lisää työkaluja tai asennusjuomaa 🤔
Tässä luodaan illuusio että minulla on muka vaihtoehtoja ja kyllä hän tietää että en halua.
Mä niin pelkään että tässä on jotakin yhteisen kodin rakentamisjuttuja meneillään, vaikka olen tehnyt harvinaisen selväksi että en luovu runkkausluolastani. Nyt se kusetti minut tapaamaan vanhempiaan:Minkä takia nainen kysyy "haluaisitko lähteä huomenna Ikeaan"Koska nainen ajattelee, että kun näet mitä pääset kasaamaan illalla niin sinulla samantien välähtää tarvitaanko lisää työkaluja tai asennusjuomaa 🤔
Tässä luodaan illuusio että minulla on muka vaihtoehtoja ja kyllä hän tietää että en halua.
Ja pitää siellä kaupassa olla kantaja mukana 💪🏾
^ Lifti on niin onnellinen, hän menee naimisiin.Entto perkele! Tuollaisista jutuista tulee turvaton olo!
Ei vielä eilen tiennyt käyvän niin.
Liha on heikkoMä niin pelkään että tässä on jotakin yhteisen kodin rakentamisjuttuja meneillään, vaikka olen tehnyt harvinaisen selväksi että en luovu runkkausluolastani. Nyt se kusetti minut tapaamaan vanhempiaan:Minkä takia nainen kysyy "haluaisitko lähteä huomenna Ikeaan"Koska nainen ajattelee, että kun näet mitä pääset kasaamaan illalla niin sinulla samantien välähtää tarvitaanko lisää työkaluja tai asennusjuomaa 🤔
Ja pitää siellä kaupassa olla kantaja mukana 💪🏾
Eilen sanoin että ehkä lähden mukaan. Tänään sanoin että en oo lähdössä.Siihen salikinku sanoi "sä lupasit!" Vastasin "minä sanoin ehkä lähden"
Se hetken mietti ja sitten se vei vanhaa ukkoa kuin litran mittaa. Tuli alusvaatteet päällä syliini hajareisin, katsoi syyttömillä bambin silmillään ja sanoi "mutta aina ennen sun ehkä on ollut kyllä. olen ehtinyt jo tottua siihen"
Rupesin vaan nauramaan ja sanoin "nyt kyllä on niin hyvä kusetus että vetele maalit naamaan niin lähdetään"
^ Lifti on niin onnellinen, hän menee naimisiin.Entto perkele! Tuollaisista jutuista tulee turvaton olo!
Tulin tänne vessaan hetkeksi piiloon. Täällä on isin ja äidin ristikuulustelu käynnissä.
-mikä oot miehiäs
-missä tapasitte
-mitä touhuat
-taidat olla hevimies kun on pitkä tukka (parin kaljan jälkeen olisin varmaan vastannut - hintti minä olen, siksi on pitkä tukka )
No niin. Taskumatista kossua ja takaisin kiusattavaksi. Totta en ole vielä puhunut!
Tulin tänne vessaan hetkeksi piiloon. Täällä on isin ja äidin ristikuulustelu käynnissä.
-mikä oot miehiäs
-missä tapasitte
-mitä touhuat
-taidat olla hevimies kun on pitkä tukka (parin kaljan jälkeen olisin varmaan vastannut - hintti minä olen, siksi on pitkä tukka )
No niin. Taskumatista kossua ja takaisin kiusattavaksi. Totta en ole vielä puhunut!
Se riittää kun akka lukee mun kirjoitukset. Sen faija voisi vaikka innostua ja joutuisin lähtemään siipimieheksi huoriin^ Lifti on niin onnellinen, hän menee naimisiin.Entto perkele! Tuollaisista jutuista tulee turvaton olo!
-mikä oot miehiäs
-missä tapasitte
-mitä touhuat
Kerrot vaan "seksisaitti.fi nikki Lifti. Katsokaa sieltä." Ei tarvi selitellä. Jos kutsuvat uudestaan niin se on menoa.
Viime yönä ilmestynyttä uutta aloitusta ei voi kuin ihmetellä. Liekö trollaus vai ihan tosissaan kirjoitettu 😳🤔🙄