Miksiköhän Jani häippäsi.Ihmettelen samaa. Hänen elokuva-arvostelut olivat omaa luokkaansa ja siis todella antoisia.
Lähtikö Jani kokonaan? Ihmettelin kun ei ole kirjoittanut hetkeen.
Kaikkea hyvää Janille!
Uutiset:
Miksiköhän Jani häippäsi.Ihmettelen samaa. Hänen elokuva-arvostelut olivat omaa luokkaansa ja siis todella antoisia.
Hämärä muistikuva että puhui eräästä mieleenkiintoisesta naisesta, jos nyt sitten tärppäsi niin olen iloinen hänen puolesta.
No se olisi kyllä hienoa
Jos turska kehuu täällä, että pani palveluntarjoajaa ilman kumia. Niin tekeekö turska sen voidakseen paukutella henkseleitään vai mahdollisesti mustamaalatakseen palvelun tarjoaa?
Kerran käynyt mutta ei oikein minun makuuni vaikka muuten ihan ok.Paljaalla luonnollisesti mentiin mutta sisään ei saanut laskea koska se aika kuukaudesta.
Jos turska kehuu täällä, että pani palveluntarjoajaa ilman kumia. Niin tekeekö turska sen voidakseen paukutella henkseleitään vai mahdollisesti mustamaalatakseen palvelun tarjoaa?Ihan noin yleisesti ottaen kun turska kertoo panneensa huoraa paljaalla niin tulee mieleen että siinä on kaksi idioottia kohdanneet toisensa.
Ensi vknloppuna on hotelli kuortaneella.
Mitä vittua siellä tapahtuu, miksi minun pitää olla siellä, kuka hotellin maksaa, mitä vittua siellä pitää tehdä, onko pakko panna, vähän kiinnostaa vastaukset.....