Edellisille, mitä ilmeisimmin kun tarpeeksi kiusataan tai mustamaalataan niin ehkä siksi. Ei sitä silti voi tietää. Mutta esim. Sin1:ä erään nimimerkin suunnalta naljailtiin todella paljon.
Uutiset:
Mikähän RE:n postilaatikkoa vaivaa. Se oli lukuisista eilisistä päälle panoista pois päältä aina uudestaan ja äsken taas.
Edellisille, mitä ilmeisimmin kun tarpeeksi kiusataan tai mustamaalataan niin ehkä siksi. Ei sitä silti voi tietää. Mutta esim. Sin1:ä erään nimimerkin suunnalta naljailtiin todella paljon.Tai sitten jos ei enää ole palveluntarjoaja niin ei tarvitse kaikille koko ajan vastailla turhia. Sekin voi olla syynä.
^ Juu,nimittäin mulkvistit👌😉
^ Juu,nimittäin mulkvistit👌😉
Niin eipä ne oikein näytä pysyvän poissa...
Eihän ne vaan pysy ei.^ Juu,nimittäin mulkvistit👌😉
Niin eipä ne oikein näytä pysyvän poissa...
Sitä minä oon ihmetelly ku tuli soitto 0400 alkusesta numerosta, muttaku sieltä alko nainen puhumaan englantia, josta minä en saanu oikeen mitään selvää, että mitä se halusi. Viisaana sitte päätin laittaa vaan sille luurin korvaan. Kuka soitti palveluun ku laitta kyseisen numeron, niin tulee ravintola Turusta. Onkohan tää nyt huijareitten uusi tapa kalastaa kyllä sanaa, että voivat laittaa laskua tulemaan.