Ihmettelen, miten kokemukset voivat olla niin erilaisia. Itselleni ohareita ja tuplabuukkauksia sekä "wait" tai "10 minutes" yms. temppuja ovat tehneet pelkästään ulkomaalaiset palveluntarjoajat.
Uutiset:
Ihmettelen, miten kokemukset voivat olla niin erilaisia. Itselleni ohareita ja tuplabuukkauksia sekä "wait" tai "10 minutes" yms. temppuja ovat tehneet pelkästään ulkomaalaiset palveluntarjoajat.Näinhän se on ollut. Suurin syy, miksen enää käy pahemmin ulkkareilla.
No joo aika vaikeaa, mutta entäpäs sitten kirjoittaminen, miten ihmeen vaikeaa se voi olla?
Siis onko mahdollista, että sormilla on lukihäiriö, mutta aivoilla ei? Eli että on siitä häiriöstä pelkkä se ki-osa, ilman lu-osaa?
Ihan sama kirjoittaako käsin vai näppäimistöllä, niin aina menee karjiamet viiränpäin. Välistä vahingossa sanoja, tai sitten sama sana tulee sama sana kahteen kertaan. Ja aina voi luottaa siihen, että jostain mutkimmasta sanasta jää keskiosa pois, tai sitten se kikesosa menee ihan sekaisin.
Sitten tulen aina runoilleeksi kaikkea hirveän hienoa. "Voi kulsti, älä turhaan jännitä putiittasi ja pianoasi, munille olet tervetullut sellaisena kuin olet. Kun vain ajallaan, ja maksat sovitusti maksat, niin et voisi tehdä munia enää tyyväisemmäksi. Tamiaapisiin!"
Sitten luen tekstini läpi ennen lähettämistä ja joudun jälleen pohtimaan, että olenko minä saatana ihan päihtyneisyystilan alaisena.
Ja heikosti menee, jos erikseen tarvitsee muokata Wordille tekstiä ja tarkastaa, kun kirjoittaa seksifoorumille, ja miettiä kelpaako tämä teksti varmasti myös kuningas perseelle.Anteeksi aiheesta poikkeaminen, mutta tää sai taas kahvit näytölle. Näin aamusta on mukavaa aloittaa kunnon nauruilla ja päiväkin sujuu mukavammin.
Mitä enemmän panee, sitä enemmän tekee mieli. Olisin ihan pulassa, jos pitäisi yhtäkkiä lopettaa seksityön tekeminen.
...Olisin ihan pulassa, jos pitäisi yhtäkkiä lopettaa seksityön tekeminen.
Ja mitä helkkarin "Wordin käyttäjiä", siis ettekö itse ole lapsena kokeilleet sellaista uutta keksintöä kuin "koulu", jossa opetetaan kirjoittamisen jälkeen lukemaan oma teksti vielä läpi? Ei siihen mitään tekstinkäsittelyohjelmia tarvitse, kun ihan tuossa foorumilla on tuo kirjoituslaatikko, mihin teksti luodaan ennen lähettämistä.
Siis mitä minä en nyt tajua näistä teidän tämänpäiväisistä kepposistanne.
Mitä enemmän panee, sitä enemmän tekee mieli. Olisin ihan pulassa, jos pitäisi yhtäkkiä lopettaa seksityön tekeminen.
^
Mä olen nyt jo ihmetellyt, että miksen varaa parin tunnin aikaa ja lutkuta sitä pillua sitten huolella.
^
Ruokahalu kasvaa syödessä.