^ ihmettelen sitä pientä eroa suomalaisissa ja venäläisissä naisissa. jos katsot
suomalaisen naisen peppua syyllistyt melkein rikokseen..
Sanotaan nyt näin että valkoihoinen heteromies katsoo naisen persettä niin ameriikassa nainen saa huutaa "raaaaaaaape!"
Olin tuossa yhtenä yönä erään yökerhon avajaisissa ja siihen mun eteen tuli sellainen vähintään D-cupin omaava neito. Neidolla oli sellainen "paita" (lue: niukka kangaspala) että oikeastaan vaan nännit peittyi. Vilkaisin, huom. Vilkaisin, en tuijottanut. Yleensä kyllä tuijotan.
Neito äkäisenä - Mitä kyyläät
Lifti - Tiedät varmaan että en ainakaan sun silmiä kun puolialastomana pompit.
Neito - Minä saan pukeutua miten haluan
Lifti - Ilman muuta saat. En ole muuta väittynytkään.
Neito - No mitä sä sit kyyläät?
Lifti - Tiedät varmaan vastauksen. En ainakaan sun silmiä kun puolialastomana pompit
Neito - Ihme tyyppi
Yritin olla nauramatta mutta repesin aika totaalisesti ja se lähti vihaisena hiihtelemään.
Välillä sitä miettii että eikö naiset tajua syytä ja seurausta esimerkiksi pukeutumisessa. Mä ainakin tajusin että kun olin kilpaurheilija niin tietyt housut jos laitan jalkaan niin naiset vilkuilee enemmän mun persettä. Jos olen ilman paitaa - saan enemmän katseita. Syy: Haluan katseita Seuraus: Sain katseita
Niin sitten ihmetellään kun tissit tyrkyllä tai minari on kusirajassa että mitä noi kyylää. Syy: Koska mul on oikeus olla perse ja tissit paljaana Seuraus: Kaikki ukot kyylää