Sen lisäksi se miten organisaatio käsittelee virheitä/mokia vähän vaihtelee onko sen tehny mies vai nainen...Tämä on totta. Naiset pääsee virheistä helpommalla, eihän naiselle voi suoraan sanoa että hän on mokannut...
Uutiset:
Sen lisäksi se miten organisaatio käsittelee virheitä/mokia vähän vaihtelee onko sen tehny mies vai nainen...Tämä on totta. Naiset pääsee virheistä helpommalla, eihän naiselle voi suoraan sanoa että hän on mokannut...
Mietin miten ihmeessä v 2020 Suomessa on vielä näitä Neandertaaleja!? Ettekö pärjää naisen kanssa ilman yhteiskunnan apua ja konservatiivista normia jolla alistaa nainen? Aika normaalilla älyllä ja ihmissuhdetaidoilla pärjää kyllä ihan tasa-arvoistenkin naisten kanssa. Ja kuinka paljon hienommalta tuntuu kun nainen on kanssasi koska haluaa eikä koska on pakko.
Tasa-arvo ei tarkoita, että sukupuolten erot pitää häivyttää. Joskus tällainenkin trendi oli, nainen pärjäsi business-maailmassa ja saatoi olla tasa-arvoinen kun käyttäytyi kuin mies ja häivytti naiselliset piirteensä. Nykyään johtoasemissa on paljon naisia jotka voivat olla naisellisia, jopa seksikkäitä, ja se ei heidän asemaansa horjuta. Aivan maalissa ei vielä olla. Mies pääsee johtoasemaan helpommin kun näyttää hyvältä ja osaa puhua, muuta osaamista ei sitten välttämättä tarvita. Naisille tämä on vaikeampaa, pitää olla myös sitä osaamista.
Olenko ainoa, jota ihmetyttää tänne foorumilla toisia hupakoita koskeviin ketjuihin ilmestyvät erään suomalaisen milf ikäisen naisen itsensä nostatukset.
Kyllähän tuon väkisinkin huomaa. Olen ajatellut, että nyt on kyllä rouvalla todella hiljaista asiakkaiden suhteen.Olenko ainoa, jota ihmetyttää tänne foorumilla toisia hupakoita koskeviin ketjuihin ilmestyvät erään suomalaisen milf ikäisen naisen itsensä nostatukset.
Jokseenkin kaikki täällä aktiiviset palveluntarjoajat käyttävät foorumia myös markkinointiin. Siksi en tuota ihmettele, palveluntarjoaja saattaa ajatella että kannattaa tuoda itseään esille ensisijaisesti niissä ketjuissa, jotka kulloinkin ovat aktiivisia (lue: niissä joita turskat seuraavat). Häiritsevää se toki on toisten palveluntarjoajien ketjuissa.
Enkä läheskään kaikkia ole pannut.
Me tarvitaan enemmän miehiä, jotka ajattelee näin, jotta nainen voisi työelämässä olla tasa-arvoinen miehen kanssa. Ihana Zorbas, tärkeitä sanoja ja ajatuksia sinulta ❤️Oletko varma, että Zorbas on mies?
Oletko varma, että Zorbas on mies?
Oletko varma, että Zorbas on mies?
Kesava on elukka ja ihmettelenkin miten se osaa edes kirjottaa?Oletko varma, että Zorbas on mies?
Minä olen varma. Sinusta sen sijaan en uskaltaisi mennä vannomaan.
Missä myrsky?? Mä jo oditin että voin käyttää sitä tekosyynä muutaman päivän ryyppyputkelle.
Jos vaikka joku sukulainen soittaa ja tiedustelee, että tulenko jonnekkin kissan ristiäisiin, niin "ei voi, kun tää myrsky😱, pakko pysyy sisällä"