Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kun fiilis lopahtaa jommaltakummalta/molemmilta tapaamisella tai sitä ei ole  (Luettu 8840 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Minulle seksityö on samalla molemminpuolista nautintoa, sen lisäksi että se on tosiaan juu kaupankäyntiä ja palkkion vastaanottamista arvokkaista hetkistäni. Jokainenhan palveluntarjoaja toki sen määrittelee itse, että mitä seksityö kenellekin on.

Mikäli kyky nauttia tapaamisen osalta katoaa kokonaan - joko toimimattomien kemioiden tai käytöksen vuoksi - en koe olevani velvollinen selittelemään asiaa sen enempää.

Asiaa voisi pohtia myös käänteisesti: Jos nautintoa tapaamisella ei puolin ja toisin ole, niin mitä se sitten on? Ehkei suoranaista kärsimystä, mutta eipä kyllä ei-toivottavaakaan jäädä siinä tilanteessa jatkamaan, vaikka olisikin maksettu.

Minä en halua kokea olevani seksuaalisen hyväksikäytön tai esineellistämisen/objektisoinnin uhri. Yleensä olen noin 90% tapaamisista siis todellakin itsekin nauttinut, enemmän tai vähemmän, mutta yleensä ainakin jonkin verran. Tämä taas voi osaltaan selittyä sillä, että yleensä asiakkaani ovat olleet suhteellisen selväpäisen ja hyväkäytöksisen henkilökemian omaavia eli sellaisia, joiden seurassa ei tunne olevansa vain joku robotti, suorittaja saatika täysi nolla tai mikä-lie aprillipilan taikka vittuilun kohde.

Minä saan lopulta kuitenkin itsenäisenä palveluntarjoana päättää, ketä otan asiakkaaksi ja ketä en, koska itsenäisyyteni ei ole uhattu asiakkaiden vuoksi. Asiakkaat eivät omista minua. Tarkoittaa siis sitä, että asiakkaat eivät koskaan tule ovelleni ja kynnyksen yli ilman minun lupaa, koska minulla on vapaus ja lopullinen valta päättää, ketä siitä kynnyksestä marssii yli, kuka lähtee milloinkin ja kenelle palautetaan minkäkin verran rahaa, jos homma katkeaa.

Minulla siis on viimesijassa vastuu siitä, ketkä ovat asiakkaitani ja ketkä eivät. Hankalammat tapaukset suodatan tai käännytän ovelta oitis, ettei tule ikäviä tapaamisia ja huonoja kokemuksia, sillä ne kyllä nykyään osaan jo melko pitkälti karsia. Toisin sanoen nykyään saan siis lähes poikkeuksetta sellaisia turvallisia ja hyviä kokemuksia, joista asiakkaan tavoin minä itsekin yleensä ottaen nautin.❤️

(Luku-urakkaa kärsimättömille ihmissieluille... ;D)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2021, 06:02:20 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
^ Mitä tapahtuu aloituspostauksesi mukaisessa tapauksessa jossa leukasi on jumissa, ala/yläpääsi jäässä ja huomaat olevasi väärässä asennossa? Näissä 10% marginaalitapauksissa missä et työstä nauti?

Se kiinnostaisi tietää.
☮️and💟

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
En ole törmännyt otsikon mukaiseen tilanteeseen. Tai sit asiakkaat ovat olleet hiton hyviä näyttelijöitä 🤔😅. No joo, leikki sikseen... Sulla on SR monia hyviä pointteja.

Minulle seksityö on samalla molemminpuolista nautintoa, sen lisäksi että se on tosiaan juu kaupankäyntiä ja palkkion vastaanottamista arvokkaista hetkistäni.

Ollaan varmaan vähemmistössä, mutta minä olen ainakin samoilla linjoilla kanssasi. Mulle ei riitä pelkkä raha korvaukseksi ajastani ja "palveluistani". Otan osan korvauksesta omana mielihyvänä ja nautintona. Siksi tapaan vain asiakkaita, joiden kanssa tämä onnistuu ja joille se on ok. Ei oo tullut huteja ja siksi en varmaan ole törmännytkään otsikon ilmiöön. Joojoo, nää on varmaan näitä juttuja, joita ei saisi (tai ainakaan kannattaisi 😅) täällä ääneen sanoa... 🙄
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5276
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Siis ruusunpunaisessa maailmassahan se meneekin noin. Kaikki nauttii, pillu litisee märkänä ja elämä on ihanaa ja pelkkiä vaahtokarkkeja  :inlove:

Valitettavasti esim klitoriksen käsittelytaidoista ei voi saada etukäteistodistusta. Ja jotkut kun kohtelee sitä, kuin se olisi rautaa.

Suurin osa asiakkaista tosiaan haluaa, että myös pt nauttii. Ja onhan tää parhaimmillaan tosi kivaa! Monet orgasmit ois jäänyt saamatta ilman asiakkaita. Tai hyvät suudelmat. Rakastan myös köllötellä lämpöisessä kainalossa ja onneksi sekin usein onnistuu! Mutta tää jos joku, pitäisi olla myös se skene, jossa mies saa vain nauttia. Saa maata äxänä ja nainen puuhastelee siinä. Saa unohtaa kaiken hempeilyn ja romantiikan halutessaan, voi keskittyä puhtaasti panemaan ja tyhjentämään pussit jos haluaa. Se on täysin ok ilman, että pt vetää vittumaisen ilmeen naamalle. Siis mun mielestä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Suurin osa asiakkaista tosiaan haluaa, että myös pt nauttii. Ja onhan tää parhaimmillaan tosi kivaa! Monet orgasmit ois jäänyt saamatta ilman asiakkaita. Tai hyvät suudelmat. Rakastan myös köllötellä lämpöisessä kainalossa ja onneksi sekin usein onnistuu! Mutta tää jos joku, pitäisi olla myös se skene, jossa mies saa vain nauttia. Saa maata äxänä ja nainen puuhastelee siinä. Saa unohtaa kaiken hempeilyn ja romantiikan halutessaan, voi keskittyä puhtaasti panemaan ja tyhjentämään pussit jos haluaa. Se on täysin ok ilman, että pt vetää vittumaisen ilmeen naamalle. Siis mun mielestä.

Komppaan täysin! :)

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Valitettavasti esim klitoriksen käsittelytaidoista ei voi saada etukäteistodistusta. Ja jotkut kun kohtelee sitä, kuin se olisi rautaa.

No tuossa kohtaa vaan suukku auki ja asiakkaalle kerrotaan, miten sitä kuuluu käsitellä. Tai vaihtoehtoisesti ohjataan sormet räpeltämään jotain ihan muuta aluetta. En minä ainakaan kaipaa sormia sinne, jos eivät hyvältä tunnu.

Mutta tää jos joku, pitäisi olla myös se skene, jossa mies saa vain nauttia. Saa maata äxänä ja nainen puuhastelee siinä. Saa unohtaa kaiken hempeilyn ja romantiikan halutessaan, voi keskittyä puhtaasti panemaan ja tyhjentämään pussit jos haluaa.

Juu saahan sitä, en kiellä. Enkä tosiaan tarkoita, että asiakkaan tarvitsisi erityisemmin ajatella pt:n nautintoa tapaamisella. Minä ainakin osaan olla tarvittaessa hyvinkin omatoiminen, jos vaan saan miehen vartalon käyttööni 😁(🙈). Ja toisaalta, mielihyvän saaminen tapaamisesta ei edellytä mulle välttämättä orgasmia; mielihyvää saan muillakin tavoilla. Täytyy kyllä sanoa, että mulle ei tulisi pieneen mieleenkään myydä esim. vartin suikkaria. Syynä ihan puhtaasti se, etten usko saavani sellaisesta kohtaamisesta mielihyvää.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2021, 12:12:57 kirjoittanut Netta »
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5276
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
 ^ Niin me pt:t vaan ollaan erilaisia. Mä taas saan mielihyvää siitä, että toinen nauttii! On oikeesti aika kiva ottaa suihin  :blowjob:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
^ Itsekin saan kyllä mielihyvää siitä, että toinen nauttii. Itse asiassa erittäin paljon. (Ilmaisin vähän huonosti tuohon edelliseen.) Mutta pelkkää suikkaria en tarjoa, kun mun tarvii päästä panemaan tai harrastamaan muuta oheistoimintaa 🙈🤪
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2021, 12:33:24 kirjoittanut Netta »
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
^ Itsekin saan kyllä mielihyvää siitä, että toinen nauttii. Itse asiassa erittäin paljon. (Ilmaisin vähän huonosti tuohon edelliseen.) Mutta pelkkää suikkaria en tarjoa, kun mun tarvii päästä panemaan tai harrastamaan muuta oheistoimintaa 🙈🤪

Alleviivaan omalla kohdallanikin nauttia, kun näkee toisen nauttivan. Sitähän voisi hyvin kutsua myötäelämisen taidon erääksi muodoksi.

Pelkkä suikkari taas palveluna ilman muuta oheistoimintaa... Ehdottomasti ei jatkoon enkä sellaisesta nauti, mutta annetaan joidenkin muiden halukkaiden toki. ;D

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
En nyt jaksa lainata, mutta otan Nettaa kädestä kiinni ja komppaan. Mun mielestä useilla pt:lla ei ole uskallusta tai jotain sanoa asiakkaalle miten toimia.
Mä ainakin toivon jos nuolen pillua liian kovakouraisesti tai ääntelen pannessa kuin aasi, niin saa sanoa, eikä vain saa vaan täytyy.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2662
  • ****** Rakastajien aatelia
Siis ruusunpunaisessa maailmassahan se meneekin noin. Kaikki nauttii, pillu litisee märkänä ja elämä on ihanaa ja pelkkiä vaahtokarkkeja  :inlove:
Siis mitä eikö se menekään näin? 😱

Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli
Valitettavasti esim klitoriksen käsittelytaidoista ei voi saada etukäteistodistusta. Ja jotkut kun kohtelee sitä, kuin se olisi rautaa.
Tämä on vaikea homma, joillakin PT:lla se on todella herkkä kun taas toisilla ei. Onneksi siihen yleensä opastetaan nätisti 😜

Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli
Suurin osa asiakkaista tosiaan haluaa, että myös pt nauttii. Ja onhan tää parhaimmillaan tosi kivaa! Monet orgasmit ois jäänyt saamatta ilman asiakkaita. Tai hyvät suudelmat. Rakastan myös köllötellä lämpöisessä kainalossa ja onneksi sekin usein onnistuu! Mutta tää jos joku, pitäisi olla myös se skene, jossa mies saa vain nauttia. Saa maata äxänä ja nainen puuhastelee siinä. Saa unohtaa kaiken hempeilyn ja romantiikan halutessaan, voi keskittyä puhtaasti panemaan ja tyhjentämään pussit jos haluaa. Se on täysin ok ilman, että pt vetää vittumaisen ilmeen naamalle. Siis mun mielestä.
Turska jos huomaa ettei toinen nauti vaan puree hammasta yhteen niin mielenkiinto loppuu kyllä siihen. (Oma mielipide)
Siis tuo skenehän olisi sikasiistiä mutta itse en osaa olla tekemättä mitään. Mutta varmasti osa Turskista osaa 👍

^ Itsekin saan kyllä mielihyvää siitä, että toinen nauttii. Itse asiassa erittäin paljon. (Ilmaisin vähän huonosti tuohon edelliseen.) Mutta pelkkää suikkaria en tarjoa, kun mun tarvii päästä panemaan tai harrastamaan muuta oheistoimintaa 🙈🤪
Mulla on sama, kokeilin joskus täyttää ristikoita samalla mutta ei onnistunut  :behind:  :laught:

Mutta hyvin ollaan asianytimessä, kaikki haluaisivat aina että toinen osapuoli myös nauttisi.
Jotkut ilmoittavat etteivät pysty tulemaan yms mutta osalla sekin jännitys ”laukeaa” jossain vaiheessa.
Ihmisiä me kaikki ollaan joten KimppaHali  :inlove:

Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 781
  • ***** Huikea tyyppi

Jotkut ilmoittavat etteivät pysty tulemaan yms mutta osalla sekin jännitys ”laukeaa” jossain vaiheessa.
Ihmisiä me kaikki ollaan joten KimppaHali  :inlove:
Monet palveluntarjoajat hienosti aistivat, että kahdenkymmenen minuutin nylkytyksen jälkeen kannattaa "tulla", jotta turskakin tajuaa, että nyt hänkin voi jo tulla, koska naaras on tyydytetty.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9168
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Päätin että en lue tätä ketjua ettei fiilis lopahda.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Tähän ketjuun ei voi vastata kuin "terve-moro-hei" ettei järki nyrjähdä ja usko maapallon pohjoisen puoliskon älylliseen elämään katoa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa smetana

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Sen kerran kun täällä periferiassa sais maksullista niin on ollut tasokkaita leidejä, MUTTA on ollut liian paljon näitä ihan suomalaisia joilla on karusti perse jäänyt pyyhkimättä kirjaimellisesti ihan sitä paskaa ja sitten kysellään kun ei kelpaa.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1542
  • ****** Rakastajien aatelia
Siis ruusunpunaisessa maailmassahan se meneekin noin. Kaikki nauttii, pillu litisee märkänä ja elämä on ihanaa ja pelkkiä vaahtokarkkeja  :inlove:

Valitettavasti esim klitoriksen käsittelytaidoista ei voi saada etukäteistodistusta. Ja jotkut kun kohtelee sitä, kuin se olisi rautaa.

Suurin osa asiakkaista tosiaan haluaa, että myös pt nauttii. Ja onhan tää parhaimmillaan tosi kivaa! Monet orgasmit ois jäänyt saamatta ilman asiakkaita. Tai hyvät suudelmat. Rakastan myös köllötellä lämpöisessä kainalossa ja onneksi sekin usein onnistuu! Mutta tää jos joku, pitäisi olla myös se skene, jossa mies saa vain nauttia. Saa maata äxänä ja nainen puuhastelee siinä. Saa unohtaa kaiken hempeilyn ja romantiikan halutessaan, voi keskittyä puhtaasti panemaan ja tyhjentämään pussit jos haluaa. Se on täysin ok ilman, että pt vetää vittumaisen ilmeen naamalle. Siis mun mielestä.

👆🏽

Joidenkin asiakkaiden kohdalla tuntuu, että jos hän keskittyisi vain omaan nautintoonsa, niin se olisi hänestä ”itsekästä”.

Ei se ole, asiakas ostaa palvelua ja pt toteuttaa sitä. Se on täysin fine keskittyä omaan nautintoonsa pt:n luona.

Toki jos naisen nautinnosta saa itse pontta, niin hyvä juttu.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1542
  • ****** Rakastajien aatelia
^^
Ei luule kun tietää  ;D Minulle joku aiemmin lähetti varoituslistan asiakkaista joilla on huonot hampaat, lihava, panee liian kovaa, huono iho...ja mitä kaikkea siinä nyt oli. Se lista oli koottu sihteereiden valituksista jostain asiakkaista toisille sihteereille.
Että on noita "kollegoita" olemassa.

Taitais loppua aika nopeasti miehet, jos ei saisi olla vikoja🤭
Isolla osalla asiakkaista (ja suomalaisista) on iho-ongelmia. Niin kauan, kun kyrvästä ei ryövi matoja pilluun, niin miksi asiakkaan iho-ongelmat olisivat pt:n mielen pahoittamisen arvoisia?
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta

👆🏽

Joidenkin asiakkaiden kohdalla tuntuu, että jos hän keskittyisi vain omaan nautintoonsa, niin se olisi hänestä ”itsekästä”.

Ei se ole, asiakas ostaa palvelua ja pt toteuttaa sitä. Se on täysin fine keskittyä omaan nautintoonsa pt:n luona.

Toki jos naisen nautinnosta saa itse pontta, niin hyvä juttu.
[/quote]

Itse en pystyisi nauttimaan, jos vain minun pitäisi nauttia. Se on eri asia osaisinko esim saada sinut laukeamaan ensimmäisellä kerralla, mutta tuntuisi jotenkin turhautuneelta, kun itse painaisin menemään ja sinä esim täyttelisit siinä rauhassa ristisanoja, kun et tuntisi ollenkaan mieli hyvää. Ja jos taas huomaisin selkeästi teeskentelyä, niin omakin mielenkiinto romahtaisi.

Kaikkea ei ekalla kerralla opi/huomaa, mutta ehkä jotain näilläkin vuosilla jo oppinut ja haluaa/haluaisi antaa toisenkin edes nauttia elämän iloista
Feel so good...

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Päätin että en lue tätä ketjua ettei fiilis lopahda.

Antaisin jälleen repua, mut en pysty puhelimella.  :laught:
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7011
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Valitettavasti esim klitoriksen käsittelytaidoista ei voi saada etukäteistodistusta. Ja jotkut kun kohtelee sitä, kuin se olisi rautaa.

Ei muuta kuin antamaan opetusta miehille - todistus miehelle: sertifioitu klitankäsittelijä. Tuon todistuksen laittaa makkariin, niin kyllä lähtee ja hoitokin näkee heti, et nyt osataan homma  :headbang:

Pitäskö tuohon ottaa myös päivittäiset, kuukausittaiset ja vuosittaiset auditoinnit, jotta naisen klitta käsitellään annetun ohjeen mukaan  :wanker: En osaa sanoa kenen pätevän pinpan mukaan pitäisi tehdä standardiohjeet.  :wanker:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 50 )