Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä katsot TV:stä tällä hetkellä?  (Luettu 438795 kertaa)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä katsot TV:stä tällä hetkellä?
« Vastaus #6020 : Maaliskuu 31, 2025, 18:58:01 »
Kaipa tämän TV-ketjuun voi laittaa: katsoin juuri YouTubesta "Ulvilan murha, Anneli Auer ja tuore käänne" otsikoidun keskustelun. Ohjelma on Jussi Heikelän ja Arto Koskelon 23 minuuttia kanavalla. Koskelolla ja Heikelällä on ehkä tapana esittää asioita hieman yksipuolisesti - omaa maailmankuvaansa tukien - mutta tässä videossa Heikelä ja Koskelo eivät ole keskustelemassa vaan kanavalle lienee avattu oma osionsa "23 rötös" ja tässä ovat äänessä Harri Moisio sekä Johanna Pakula.

Hieman juontajista. Olen aina pitänyt Moision tarinankertomistaidosta ja tässäkin videossa hän oli mainio, selkeä oma itsensä. Johanna Pakula puhui huomattavasti vähemmän ja hänen perustelunsa osallistua keskusteluun jäi minulle hieman epäselväksi. 23 minuuttia kanavalla on ollut "Kaffepaussi" niminen osio jonne ei viime aikoina ole tullut enää mitään. Kaffepaussissa tuo Johanna keskusteli jonkun Patrikin kanssa ja kävi hyvin selväksi että Johanna on varsin räväkkä ja sujuvasanainen keskustelija. Ja jos ei muuta, Johanna on todella hyvän näköinen.

Takaisin tuohon Anneli Auer -ohjelmaan. Video kannattaa katsoa siksikin että siinä vedetään hyvin yhteen melko tarkkaan nuo asiat joiden takia on ollut julkisuudessa: syytettynä miehensä Jukka S. Lahden murhasta sekä lapsiinsa kohdistuneista seksuaalirikoksista yhdessä miesystävänsä Jens Kukan kanssa. Molemmista syistä Auer istui vankilassa, jälkimmäisestä jopa koko tuomion.

Seksuaalirikos-asia sai uuden käänteen kun aikanaan äidistänsä ja Jens Kukasta kertoneet kolme Auerin lasta kertoivat parisen vuotta sitten että ne kertomukset eivät pitäneet paikkaansa. Seurasin asiaa vähän huolimattomasti ajatellen kai niinkin ettei vaan tässä uudessa kertomusversiossa olisi kyse hyvien koppikorvausten jälkikäteisestä saamisesta. Moision tarinointi mainitsemallani videolla toi minulle asiaan uutta, täysin toisentyyppistä näkökulmaa.

Edelleen olen ollut siinä luulossa että koska Korkein Oikeus on antanut Auerille vapauttavan tuomion Lahden murhasta, häntä ei voida enää tästä rikoksesta syyttää. Videolla Moisio kuitenkin mainitsee mahdollisuudesta että toisin voi käydä.

Video on tuolla: https://www.youtube.com/watch?v=2tiJr6tBr84

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #6021 : eilen kello 21:33:56 »
Futista tiistai-iltaan, Arsenal-Fulham ⚽

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #6022 : eilen kello 23:42:37 »