Totuus Vaarista
Herrasmiehen tekemä anteeksipyyntö ja hyvää taidetta.
Uutiset:
Totuus Vaarista
Vilkaisin uteliaisuudesta Milenan albumia. Omfg mikä kissa 😍😍 Missä Milena vaikuttaa? (sorry off topic kiinnostavaan keskusteluun)Saat anteeksi jos kerrot mielipiteesi Laukeamisrajoituksiin 🤨
Miten voisin kieltää totuuden. Jos Vaarilla olisi ollut paskahätä, olisi tuote nyt housuissa. Kuten mällit oli siellä salilla!Eli, saa laueta?Sä oot lauennut ainakin 2 kertaa salilla tänään, niistä olen nähnyt kuvat 😂💪🏾
Tuli kuinka peräkkäin?
Heh.
Samassa lauseessa pissaaminen on hyväksi limakalvoille, jos on harrastanut seksiä ilman. Sitten se muuttuukin OWO:ksi ja suuseksiksi. Vielä en ole tavannut tietääkseni palveluntarjoajaa, joka kusee suun kautta ja huuhtelee samalla limakalvot suustansa.
Pissaaminen on tärkeää jos harrastaa seksiä ilman kondomia, itse en asiakkaiden kanssa harrasta seksiä niin että siemennestettä menisi limakalvoille mutta ymmärtääkseni osa ulkkareista tekee?
Heh.
Samassa lauseessa pissaaminen on hyväksi limakalvoille, jos on harrastanut seksiä ilman. Sitten se muuttuukin OWO:ksi ja suuseksiksi. Vielä en ole tavannut tietääkseni palveluntarjoajaa, joka kusee suun kautta ja huuhtelee samalla limakalvot suustansa.
Pissaaminen on tärkeää jos harrastaa seksiä ilman kondomia, itse en asiakkaiden kanssa harrasta seksiä niin että siemennestettä menisi limakalvoille mutta ymmärtääkseni osa ulkkareista tekee?
Laita piste pilkun sijaan. Saat kaksi lausetta. Silloin ihmettelysikin saa loogisen selityksen.
Voidaan toki nauraa sille, että kahden lauseen erottaminen suomen kielen kieliopin mukaisesti ei ole kaikilla hallussa.
Tai ehkä kyse on ohilyönnistå, moniko näitäkin naputtaa liian pienillä kosketusnäytöillä?
Ymmärrän että olet rakastunut Bulgarialaiseen kuulantyöntäjään
YMMÄRTÄÄKSENI. Ja kun mä menen tonne yhdelle toiselle sivulle niin näen kyllä että siellä on joillakin owoa tarjolla. Ihan just for you kävin katsomassa.
Heh.
No en mä sinne vessaan häviä kuin minuutiksi ja pissaaminen ilman hätää on sula mahdottomuus, mutta huuhtelen paikat liukkarista yms. Pissaaminen on tärkeää jos harrastaa seksiä ilman kondomia, itse en asiakkaiden kanssa harrasta seksiä niin että siemennestettä menisi limakalvoille mutta ymmärtääkseni osa ulkkareista tekee?
Miten niin joten?^
Hyvää yötä nyt vaan sulle.
Joten sulla ei ole esimerkkiä että olen kiusannut Milenaa.
Milena, tässä nyt sinulle mahdollisuus selittää sun seksinmyyntitapoja. Ne kiinnostavat minua.Paulatar, tässä nyt sinulle mahdollisuus selittää sun kalakukonsyömistapoja. Ne kiinnostavat minua.
Omat kokemukseni ovat samankaltaisia kollegoiden kanssa tuosta, että harvemmin puolessa tunnissa ehtii useampaa kertaa. Turhan usein tulee vain suorituspaineita kummallekin, jos laadun sijaan tuijotetaan pelkästään määrää. Ja seksin, jos minkä, tulisi olla vapaata suorituspaineista ja kaikista muistakin henkisistä rajoitteista. Onneksi kuitenkin suurin osa asiakkaista on järkeviä ja tiedostaa realiteetit. Moni myös toteaa tyytyväisenä ekan kerran olleen sen verran hyvä, etteivät jaksa edes ajatella toista kierrosta
Jokaisella palveluntarjoajalla on itsemäärisoikeus palveluihinsa, joten jos tekee mieli laittaa laukeamisrajoituksia, niin siitä vaan
Edelleen odotan todisteita siitä, että olen kiusannut.