Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?  (Luettu 26700 kertaa)

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 482
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #160 : Elokuu 24, 2024, 18:34:40 »
Ite olen niin älykääpiö, että varaan tunnin ja lähden 30 min - 40 min kohdalla, samalla itse rajoitan laukeamiseni yhteen. 8) En halua olla liikaa vaivaksi. ;D

Poissa JuupatiJuu

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #161 : Elokuu 31, 2024, 22:56:12 »
Kumipuut kun eivät enää Afrikassa kasva tulevaisuudessa, niin tulee ehkä kallista laueta kumihuppuun. Siannahkasukka tulee takaisin?

Poissa Tapsatee

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #162 : Syyskuu 03, 2024, 18:26:19 »
Mä en oikein ymmärrä laukeamisrajoituksia jos tapaamisesta maksetaan aikaperusteisesti. Toki, saatan varoittaa että puoli tuntia ja kaksi tai enemmän laukeamisiaon monelle aika kunnianhimoinen tavoite, mutta sovitun ajan puitteissa saa tulla niin monta kertaa kuin ehtii. Enemmän sääntö kuin poikkeus et tunnin ajalla asiakas haluaa tulla kahdesti, tai yrittää ainakin. Ellei sit ensimmäiseen nallin palamiseen ole mennyt jo kolme varttia.

Joskus tulee vastaan (yleensä nuoria) kundeja jotka yrittävät ottaa ihan maksimihyödyn irti tapaamisajasta ja siinä täysin löysää ja kaikkensa antanutta kyrpää runkatessani mietin, että saako meistä kumpikaan tästä enää mitään irti, mutta jos asiakas niin haluaa niin minähän vemputan 😆
Jaa? Onkohan tässä jotai outoa sit, ku joskus tapaamisen aikana parhaimmillaan saanu 30min aikana jopa neljästi tulemaan...? :D
Tosin 4:s oli lopuksi käsihoidolla, ja 3 ekaa pannessa, mut tuli silti.

Muistan ku kerran yks vähä nuorempi, about reilu parikymppinen aloitteleva palveluntarjoaja  ihmetteli sitä ääneen, ku heti perään uutta panoa ehdotin, vaikka ei mulle tuossa ainakaa sillo mitää outoa ollu... Ja otin tuon kommentin vähä jonain feikkaamisena, tms.

Myönnettäköön, et joskus jääny siihen yhteen, ku toisella ei tuu millään, ja joskus kahteen tai kolmeen 30min sisään.
Kuitenki aikaperusteinen veloitus IMO parempi, ku aika&laukeamisrajoitteinen.


« Viimeksi muokattu: Syyskuu 03, 2024, 18:33:56 kirjoittanut Tapsatee »

Poissa Usva

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #163 : Syyskuu 05, 2024, 17:11:56 »
Laukeamisten määrään sidottu hinnoittelu tuntuu kyllä itselleni aika vieraalta. Saan niin paljon nautintoa siitä kun näen että toinen nauttii ja noh, spermafetissin omaavana onhan se ihanaa, kun toisella kierroksella mies laukeaa käsissäni tai vaikkapa rinnoilleni.

Laukeamisperusteinen hinnoittelu on myös kauhean orgasmikeskeistä. En vähättele orgasmin merkitystä missään tapauksessa, mutta seksi on niin paljon muutakin! Vaikka itse oikeissa olosuhteissa tulenkin kai melko helposti, olen harrastanut upeaa seksiä ilman että olen lauennut. Seksissä matka on vähintäänkin yhtä tärkeä kuin päämäärä. Vaikka ihana se päämääräkin on   8)

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #164 : Syyskuu 10, 2024, 19:51:59 »
Eräs toista kymmentä vuotta tapailemani vakkari nosti tunnin taksaa tossa viime vuonna kun meinasi että en ole enään normaali äijä kun jyystän sen 40-50min taukoomatta ennen kun nalli napsahtaa.Ennen lähti kyllä jo siinä 10-15min kohdalla ja ehti siinä tunnissa vetään tauon jälkeen toisenkin pikaisen joten kai tuo taksan korotus perusteltua.

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #165 : Syyskuu 10, 2024, 20:24:59 »
Eräs toista kymmentä vuotta tapailemani vakkari nosti tunnin taksaa tossa viime vuonna kun meinasi että en ole enään normaali äijä kun jyystän sen 40-50min taukoomatta ennen kun nalli napsahtaa.Ennen lähti kyllä jo siinä 10-15min kohdalla ja ehti siinä tunnissa vetään tauon jälkeen toisenkin pikaisen joten kai tuo taksan korotus perusteltua.

Voiko kyrpä seisoa 40min putkeen?🤔..eikö siinä tule jo jotain vaurioita kudokseen😁
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9251
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #166 : Syyskuu 10, 2024, 21:17:03 »
^ murrosiässä minulla seisoi kyrpä putkeen koko valveilla olo ajan.
KäteenHeiluttaja

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #167 : Syyskuu 10, 2024, 21:22:35 »
^ murrosiässä minulla seisoi kyrpä putkeen koko valveilla olo ajan.

Varmaan seisoi jotain muutakin.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Hupi

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #168 : Syyskuu 10, 2024, 21:35:01 »
Eräs toista kymmentä vuotta tapailemani vakkari nosti tunnin taksaa tossa viime vuonna kun meinasi että en ole enään normaali äijä kun jyystän sen 40-50min taukoomatta ennen kun nalli napsahtaa.Ennen lähti kyllä jo siinä 10-15min kohdalla ja ehti siinä tunnissa vetään tauon jälkeen toisenkin pikaisen joten kai tuo taksan korotus perusteltua.


Nalli voi kyllä napsahtaa vaikka 10 min jälkeen tai puolentunnin jälkeen, mutta jos on hyvä pt niin ei se silti löysty. Voi ihan surutta jatkaa vielä tuuppoomista vaikka puolituntia. :behind: