Ite olen niin älykääpiö, että varaan tunnin ja lähden 30 min - 40 min kohdalla, samalla itse rajoitan laukeamiseni yhteen. En halua olla liikaa vaivaksi.
Uutiset:
Mä en oikein ymmärrä laukeamisrajoituksia jos tapaamisesta maksetaan aikaperusteisesti. Toki, saatan varoittaa että puoli tuntia ja kaksi tai enemmän laukeamisiaon monelle aika kunnianhimoinen tavoite, mutta sovitun ajan puitteissa saa tulla niin monta kertaa kuin ehtii. Enemmän sääntö kuin poikkeus et tunnin ajalla asiakas haluaa tulla kahdesti, tai yrittää ainakin. Ellei sit ensimmäiseen nallin palamiseen ole mennyt jo kolme varttia.Jaa? Onkohan tässä jotai outoa sit, ku joskus tapaamisen aikana parhaimmillaan saanu 30min aikana jopa neljästi tulemaan...?
Joskus tulee vastaan (yleensä nuoria) kundeja jotka yrittävät ottaa ihan maksimihyödyn irti tapaamisajasta ja siinä täysin löysää ja kaikkensa antanutta kyrpää runkatessani mietin, että saako meistä kumpikaan tästä enää mitään irti, mutta jos asiakas niin haluaa niin minähän vemputan 😆
Eräs toista kymmentä vuotta tapailemani vakkari nosti tunnin taksaa tossa viime vuonna kun meinasi että en ole enään normaali äijä kun jyystän sen 40-50min taukoomatta ennen kun nalli napsahtaa.Ennen lähti kyllä jo siinä 10-15min kohdalla ja ehti siinä tunnissa vetään tauon jälkeen toisenkin pikaisen joten kai tuo taksan korotus perusteltua.
^ murrosiässä minulla seisoi kyrpä putkeen koko valveilla olo ajan.
Eräs toista kymmentä vuotta tapailemani vakkari nosti tunnin taksaa tossa viime vuonna kun meinasi että en ole enään normaali äijä kun jyystän sen 40-50min taukoomatta ennen kun nalli napsahtaa.Ennen lähti kyllä jo siinä 10-15min kohdalla ja ehti siinä tunnissa vetään tauon jälkeen toisenkin pikaisen joten kai tuo taksan korotus perusteltua.