Hyvää pohdintaa Venlalta, kokemus puhuu!
Ja ihan samansuuntaiset huomiot mulla oman otannan perusteella...
30min/1 kerta
45min/1 kerta
1h/vähän siinä ja siinä, enemmistö pystyy vain yhteen...mitä te tytöt tekisitte?
1,5h/2 kertaa
2h/2 kertaa
jne.
Miltäs kuulostaisi?
No kuulostaa just siltä, että näinhän se käytännössä menee. MUTTA. Sitten on ne harvat poikkeukset, ja tavallaan tuntuisi hassulta kieltää jotain heille luontaista siksi, että se on harvinaista.
Mä en ole seksityössä kohdannut ketään, joka varaa 30min ajan ja tulee siinä ajassa kahdesti, eikä aikaa venytetä. Lisäksi en itse ole mitenkään parhaimmillani, jos mulla on fiilis, että on hirveä kiire (tästä syystä mulla esim ei ole vartin aikoja, en vain tykkää tehdä, enkä ole hyvä sellaisessa).
Mehän duoissa sanotaan ihan suoraan, että 30min on yksi laukeaminen, muuten menee hosumiseksi (mutta koko aika käytössä). Muissa ajoissa ei ole rajoituksia. Yksin mulla ei ole mitään ehdottomia rajauksia ollenkaan, mutta kun aika loppuu, se loppuu, ja siksi en tee orgasmilupauksia mihinkään määrään.
Esim. 45min aikoja varaavissa taas on muutamia, joiden kanssa kaksi kertaa onnistuu helposti ja hyvällä fiiliksellä, enkä lähtisi sitä heiltä rajaamaan pois.
Ihan valtaosa tunninkin tapaamisista on kerran laukeavia. Mutta sitten on taas ihan muutama poikkeus, jotka ovat saaneet tunnissa vaikka 4-5 kertaa ja edelleen - miksipä sitä heiltä kieltää...
Tosi oleellinen pointti myös Milenalla:
Ja muistetaanhan että seksi ei ole orgasmikeskeistä, saa tulla vaikka vaan nautiskelemaan
On valtavasti hyviä tapaamisia, joissa ei ole laukeamisia ollenkaan. Ja mun kokemuksen mukaan varmimmin menee metsään, jos siitä orgasmista tehdään ainoa tarkoitus ja päämäärä. Sitten jos se ei "onnistu" asiakkaalle jää pahimmillaan vain huono fiilis koko tapaamisesta, ja "epäonnistuminen" koetaan jotenkin häpeällisenä, tai sitten vaihtoehtoisesti kiukutellaan tytölle, joka "epäonnistui" tai ei joustanut ajassa, vaikka "ihan kohta" olisi tullut.