Eilen kyllä sanottiin ihanasti näin: "tuntuu siltä, että et halua multa vaan fyrkkaa vaan mua ihmisenä, todella kohdattu olo."
Uutiset:
Varmaan semmoinen hirmu vaatimaton kehu eräältä paljon seksi- ja hierontapalveluita käyttäneeltä että "sä oot vaan paras ja sulla on uniikki kosketus!" 😃❤️
Samaten mun läsnäolevaa, empaattista olemista on monesti kehuttu. Hirmuisen kiitollinen olo tulee semmoisesta. Jotta kiitos vain te ihanat, jotka itsenne tästä tunnistatte. 😘
Arvostan suuresti. ❤️
Varmaan semmoinen hirmu vaatimaton kehu eräältä paljon seksi- ja hierontapalveluita käyttäneeltä että "sä oot vaan paras ja sulla on uniikki kosketus!" 😃❤️
Samaten mun läsnäolevaa, empaattista olemista on monesti kehuttu. Hirmuisen kiitollinen olo tulee semmoisesta. Jotta kiitos vain te ihanat, jotka itsenne tästä tunnistatte. 😘
Arvostan suuresti. ❤️
Suomalaisen miehen on vaikea välillä sanoittaa tuntemuksiaa. Treenattu on Onneksi olet hyvä aistimaan toisen fiilistä ja myös kiitollisuutta.
Höh, ei ainuttakaan "sinulla on hienoin pillu ever" -kehua
Höh, ei ainuttakaan "sinulla on hienoin pillu ever" -kehua
Täytyy myöntää että itse olen tähän sortunut. Muutamankin kerran. Samalle hupsukalle. Olen ollut niin vaikuttunut näkemästäni, ja joka kerta sen möläytettyäni olen hävennyt moukkamaisuuttani, koska olisi ollut niin monta muutakin asiaa mitä kehua ja meikä ykä juntti ölisee kauniista pimpistä.