^Hupaisaa kun otat aina välillä mut ignoresta pois. Salud!
Uutiset:
^Hupaisaa kun otat aina välillä mut ignoresta pois. Salud!Kuukauden välein pitää tarkistaa tilanne. Mut taidan tykätä susta kun 2008 asti tykännyt. Katsotaan muuttuuko tilanne ensi kuussa
^Hupaisaa kun otat aina välillä mut ignoresta pois. Salud!Kuukauden välein pitää tarkistaa tilanne. Mut taidan tykätä susta kun 2008 asti tykännyt. Katsotaan muuttuuko tilanne ensi kuussa
Te amo, ja muista et vuonna 2096 me tavataan^Hupaisaa kun otat aina välillä mut ignoresta pois. Salud!Kuukauden välein pitää tarkistaa tilanne. Mut taidan tykätä susta kun 2008 asti tykännyt. Katsotaan muuttuuko tilanne ensi kuussa
Mä niin rakastan sua, loveeee much, besos ja halit tms. <3 <3
Te amo, ja muista et vuonna 2096 me tavataan^Hupaisaa kun otat aina välillä mut ignoresta pois. Salud!Kuukauden välein pitää tarkistaa tilanne. Mut taidan tykätä susta kun 2008 asti tykännyt. Katsotaan muuttuuko tilanne ensi kuussa
Mä niin rakastan sua, loveeee much, besos ja halit tms. <3 <3
Coineilla tai käteisellä voi mulle maksaa, mutta ihmettelenpä vain pakkoko se on akan kanssa olla yhteinen tili? Seurannut joskus kaverin liittoa missä ämmä kyseli joka hiton sentistä, ei ollut yllätys kenellekään että liitto päättyi eroon.
En löytänyt valmista aihetta tähän, joten kysyn uudella:
Miten maksupuoli menee nykyään käytännössä? Yhdellä jolla kävin on ihan oma firma, ja ois voinu maksaa kortilla. Onko miten yleistä hupakoilla? Mites thaihierontapuolella?
Taustana tällaista, että ukkomies ja yhteiset rahat emännän kanssa. Jatkuva käteisen nosto herättää kysymyksiä. Visalla vinguttaminen tai mobilepay, joka kytketty Credit-puolelle vois helpottaa maksupolitiikkaa. Miten muut vastaavassa tilanteessa on hoitaneet asian? Vai onko nykyään kaikilla muilla omat rahat?