Saako tänne laittaa linkin? Kohdassa 7. kommentoitu Transpoleja
https://eelikoo.wordpress.com/2019/06/14/7-syyta-miksi-valilla-vtuttaa-olla-trans/ Ite oon hoitanu ja tuun hoitaa korjaushoitoni yksityisellä. Kahdestakin syystä. 1. Koska mä en kuitenkaan ois saanu kaikkia mun tarvitsemia hoitoja kunnalliselta. 2. Koska yksityisellä mä sain testot ekan lääkärikäynnin päätteeks. Sitten taas ennen mastektomiaa ja hysterektomiaa tapasin 2 tai 3 kertaa hoitajaa ja kerran jokaista leikkaavaa lääkäriä. Ja näin sen pitäs musta mennä. Ei nykylääketiede tunne keinoa määrittää muiden sukupuolta / -puolettomuutta. Transpolit pistää ihmiset tuijottaa musteläiskiä ja muuta paskaa, koittaa ettiä tekosyitä, et ne sais väitettyä, että tyyppi onkin cis. Ja koittaa varmistaa, että vain stereotyyppisimpiä autettas, ettei vaan tulis jokusen cis miehen lisäks vielä pari trans miestäki, jotka kehtaavat käyttää hametta.. Ihmiset ei pysty suunnittelee elämäänsä eikä oo työkykysiä, koska ne ei tiedä koska ne saa apua dysforiaan vai saako ne apua. Mielenterveysongelmat on tekosyitä olla auttamatta, no mitä vittua, silläkö se masennus paranee että elää vankina väärässä kehossa?? Ois paljon halvempaa jos kunnalliselta sais hoidot kuten yksityiseltä. Ja ennen kaikkea se ois inhimillistä.
No entäs katujat? Niitä on tosi vähän, ja mua vituttaa, kun aina tilastoidaan näitä paria hassua, eikä niitä, jotka kärsii ilman hoitoja. Ja kun nää katumisetkin johtuu pitkälti transfobiasta. Esmierkkejä: 1. Tyyppi sanoo, että hän ei ole mies. Noh, muut sanoo, että sitten sä olet nainen. Tyyppi uskoo, ja myöhemmin tajuaa olevansa ei-binäärinen. 2. Tyyppi sanoo, ettei hän ole mies. Noh, muut sanoo, että sitten sä olet nainen, ja sulle kuuluu estrogeeni ja pillu. Myöhemmin tyyppi tajuaa, että joo, hän on kyllä nainen, mutta ei kehossa mitään vikaa ollut. 3. Tyyppi on nainen, korjaukset kuuluu hänelle, mutta ennen korjaushoitoja hän pysty esittää cis miestä. Nyt kaikki näkee, että hän on trans (osasta näkee, osasta ei), ja häntä syrjitään. Valheessa eläminen oli sittenkin helpompaa kun jatkuva paska niskaan.
Ja toki näiden lisäks on sitten idiootteja, jotka ei tunne itteään. Mut ei aikuista ihmistä kuulu pelastaa hänelta iteltään. Jos on niin tyhmä, että hakeutuu hoitoihin miettimättä kunnolla, niin voi voi. On sitä pahempiakin juttuja. Esim. jos tekee lapsen miettimättä kunnolla, niin pilaa myös sen lapsen elämän. Silti sitä ei edes kontrolloida mitenkään.