Viikonlopun kunniaksi pt voisi kertoa , oudoimmat pyynnöt ja oudoimmat mitä olet toteuttanut.
Uutiset:
Ja eilenkin eräs kehui lapsennäköiseksi ja toinen kääntyi samasta syystä ovelta.Et sää nyt mikään lapsen näköinen ole. Nuori kaunis nainen.
Ja eilenkin eräs kehui lapsennäköiseksi ja toinen kääntyi samasta syystä ovelta.Vaari neuvoo: seuraavalla kerralla nappaat riveleistä kiinni, nykäiset kynnyksen yli, painat huulet vasten huulia ja kuiskaat korvaan "pane minua. oon niin kiltti, pane minua"
Ja eilenkin eräs kehui lapsennäköiseksi ja toinen kääntyi samasta syystä ovelta.Et sää nyt mikään lapsen näköinen ole. Nuori kaunis nainen.
Oudoimmat pyynnöt top 3:Tässä kaikki oleellinen aiheesta. Huge respect
- "Kerro, mikä on oudointa mitä sulta on pyydetty."
- "Kuvaile, mikä on kummallisin fetissi mihin oot törmänny."
- "Voisitko luetella mulle, mitä kaikkea friikkiä jengi haluaa."
Oudoimmat pyynnöt top 3:
Ehkä tähän ammattiin kuuluu se että ketään ei leimata oudoksi tai revitellä toisen fetissejä. Suurinosa tuskin haluaa lukea itsestään "oudossa valossa" marakattien hihitellessä. Ei Vaarikaan tykkää jos joku huora täällä kertoo kuinka "outoa" seksiä Vaarin kanssa harrastetaan. Ensin rasvataan sen jalat....Oudoimmat pyynnöt top 3:
oisin lyönyt vanhat sukkani vetoa ! että joku vastaa noin mutta ymmärrän senkin.
kun nyt tän laitoin pistän oman , vaikka en pt olekkaan . tuttu nainen suht hyvässä kännissä sanoi nussi
korvan taakse ! nauroin itsekkin hyvässa nousussa mut sehän jatko eikun oikeesti. tää on oudoin mitä on pyydetty
jos puhuisi nimellä asia olisi erikseen . ja outoa voi olla mikä vaan kuten esimerkkini.Höpötipöpöti. Sun ei tarvitse tätä asiaa tajuta ja voin lyödä vanhat kalsarini vetoa että et tule koskaan tajuamaan.
asiat voi ottaa kuolemanvakavasti ! tai välillä löysätä ylintä nappia, jokainen tekee kuten haluaa.