Onko kokemuksiä hänestä?
Uudessa opiston miä kantavassa sivussa ainakin mainostelee.
Uutiset:
Eikös Annabella kesällä ilmoittanut lopettavansa hommat elokuussa? Ei tainnut auetakaan uusi lehti elämässä .
Heippa tallaa kaikki
Uudet tuulet puhaltavat kyllä.
Eivät kuitenkaan sido niin paljon kuin luulin joten olen kyllä edelleen tavattavissa.
Eli tervetuloa vanhat tutut
Ilmoja ei ole enää näkyvillä
Merkkailen tohon kalenteriin minä päivinä pääsee hoitoon
Pusutja halit
Bella
Heippa tallaa kaikki
Uudet tuulet puhaltavat kyllä.
Eivät kuitenkaan sido niin paljon kuin luulin joten olen kyllä edelleen tavattavissa.
Eli tervetuloa vanhat tutut
Ilmoja ei ole enää näkyvillä
Merkkailen tohon kalenteriin minä päivinä pääsee hoitoon
Pusutja halit
Bella
Keskiviikko on hyvin aikojaOliko tää vain yhden keskiviikon?
Vink vink
Onko kokemuksiä hänestä?
AnnaBellaan ei todellakaan pety - ei seksin eikä vallankaan hieronnan osalta. Kyseessä on koulutettu ammattihieroja. Vastoin tapojani (koska hierontaa - ei thaikku) kyselty nimenomaan pk-seudulla ja Helsingissä uskaltanen väittää että Bella169 on yksi parhaista Naisista joka saa jumiintuneet paikat rennoiksi, "lihaksista lihakseen" - tai kudokseen. Suosittelen lämpimästi. Asenne humoristisen ystävällinen ja asenne oikealla tavalla "hellä" = lihasten suhteen raju .
Säätiedot Itäisessä Helsingissä
- 5 (tuntui -15C), vaihtelevaa koillisen puoleista tuulta -6m/s, ilman kosteus 88% meriveden korkeus -3cm.
Kiitos kovasti palautteesta
AnnaBellaan ei todellakaan pety - ei seksin eikä vallankaan hieronnan osalta. Kyseessä on koulutettu ammattihieroja. Vastoin tapojani (koska hierontaa - ei thaikku) kyselty nimenomaan pk-seudulla ja Helsingissä uskaltanen väittää että Bella169 on yksi parhaista Naisista joka saa jumiintuneet paikat rennoiksi, "lihaksista lihakseen" - tai kudokseen. Suosittelen lämpimästi. Asenne humoristisen ystävällinen ja asenne oikealla tavalla "hellä" = lihasten suhteen raju .
Säätiedot Itäisessä Helsingissä
- 5 (tuntui -15C), vaihtelevaa koillisen puoleista tuulta -6m/s, ilman kosteus 88% meriveden korkeus -3cm.