Tervetuloa kokemaan mut niin saadaan toi raportin puute korjattua 😘
Mä tosiaan olen asiaan panostava kotimainen. Iloinen, avoin, rehellinen ja ystävällinen sekä hyvin asiakaslähtöinen eli en tuijottele kelloon ja kysele extroja vaan tiedät jo mun luo tullessa mitä lysti kustantaa. Tulin alalle koska kotimaisesta tarjonnasta on selkeesti puutetta. Nyt on neljäs vuosi jo menossa pt:na.
Peruspalvelu on peppua suikkarilla mutta teen myös dominasessioita yms.
Imut jne. hoituu molemminpuolin ja leluja löytyy kyllä laidasta laitaan jos peppusi kuitenkin kaipaa luonani jotain täytettä. Ensikertalaisia/aloittelijoita en kuitenkaan ota pepun käsittelyyn vaan sun täytyy olla jo ns. kokenut.
Löytyy myös siveysvöitä ja vaikkapa sähköä.
Touhut kumin kanssa ja vain mun luona Mikkelissä tai muissa kaupungeissa hotellissa jonne tulen jos kulut hoituu etukäteen. En siis päivystä vaan tulen sovitusti ja nopeallakin aikataululla tarvittaessa. Ilmoitukset löytyy naapurista. Mut löydät myös AS sekä IG jossa löytyy myös livekuvaa. Numerolle löytyy myös whatsapp.
Ajanvaraus reilusti etukäteen. Mä oon myös tehnyt jo turhat työni joten huijareiden tms. oharien varalta otan ennakkoon 50e tilille ja kun raha näkyy tilillä, ajanvaraus vahvistuu. Loppu sitten paikan päällä. Jos ennakkomaksu ei ole sulle ok, etsi joku muu. Siltä välttyy vain jos mä satun olemaan jo käyttövalmiina.
T: GinaMariann 💋