Onko kokemuksia Milena - nuori opiskilja nimellä ilmoittelee treffeissä. Minusta nirppanokka ja ylimielinen. Onko kellään muulla kokemuksia.
Uutiset:
^^Tulee mieleen ketju jossa aloittaja kyselee kokemuksia eräästä toisesta palveluntarjoajasta vaikka oli kuukausi sitten kirjoittanut tavanneensa hänet 🤔Samaa ihmettelen. Aloittaja myös aloittaa jo toisen narun Milenasta, tällä kertaa vaan Hieronnat -osiossa (hierontaa ei ilmoituksessa mainosteta, en tiedä onko tarjolla)
Mä sain hierontaa vai oliko että sain antaa? 🤔
Ensi kerralla otan kyllä hieronnan kanssa 😜
Eli ilmoitukseen voisi lisätä että Hierontaa ei tarjolla mutta kokovartalohierontaa otetaan vastaan.. 🤪Mä sain hierontaa vai oliko että sain antaa? 🤔
En myönnä mitään että oisin hieronut 😘 ihan vaan sen takia jotta mulla ei ole kohta hierojan pöytä kotona kun kyselyitä on jo nyt, varmaankin tän ketjun takia tullut 😂
Hierottavana viihdyn erittäin hyvin ! 😍 parasta.
Ja aikuisten oikeesti ne henkilökemiat ei vaan kaikkien kanssa natsaa yhteen eikä sille voi mitään. Se nainen joka toisen mielestä on todella ihana voi toiselle olla ärsyttävä nirppanokka, mutta ei kannata katkeroitua vaan uutta matoa koukkuun.
Mä sain hierontaa vai oliko että sain antaa? 🤔
En myönnä mitään että oisin hieronut 😘 ihan vaan sen takia jotta mulla ei ole kohta hierojan pöytä kotona kun kyselyitä on jo nyt, varmaankin tän ketjun takia tullut 😂
Hierottavana viihdyn erittäin hyvin ! 😍 parasta.