Hei, onko täällä keskustelua hinnoittelusta? Puoli tuntia 150 ja tunti 250, mutta entä jos asiakas haluaa neljä tuntia? Aleneeko hinta sitten esim 600 euroa neljä tuntia vai onko se sit tonnin? Kun eiks kuitenki yökäynti oo tonnin ja sehän on kuitenkin yön yli. Jos joku osaisi neuvoa!
Hinnoittelussa kannattaa miettiä, millaisia aikoja ylipäätään haluaa tarjota. Ei ole mitään "sääntöä", että pidempien aikojen kuuluu olla suhteessa halvempia (vaikka usein ne toki on) ja yönyli on tonnin (oon kuullut 800€-2000€ hintahaarukasta). Mikä on sun työtapa? Mikä tuntuu susta hyvälle?
Hinnoittelua voi myös kokeilla ja viilata tarvittaessa. Mulla oli jossain vaiheessa pidemmissä ajoissa selkeästi edullisempi hinta, kun oli vaihe, että halusin tehdä nimenomaan pitkiä tapaamisia. Sitten kun tuntui siltä, että tekisinkin mielummin välillä vähän lyhyempiä, nostin pitkien aikojen hintoja.
Yönyleissä sama juttu, siitähän se on kiinni, minkä arvoiseksi aikasi lasket, ei missään nimessä siitä, onko joku yannis joskus saanut halvemmalla joltain toiselta 😏 Mun yönylit on esim tarjolla vain vakkareille ja sittenkin hinnoiteltu tarkoituksella niin, että niitä ei mene kovin usein kaupaksi (rakastan nukkumista melkein yhtä paljon kuin panemista 😎), ja jos menee, niin saan siitä yönylistä vähintään saman korvauksen, kuin hyvästä virka-aikaan hoidetusta työpäivästä, koska seuraavan päivän joudun ottamaan vapaata yönylin jälkeen ja 😴😴 Ja kun olen hinnoitellut ne näin, musta on myös oikeasti kiva tehdä niitä silloin harvakseltaan, kun kysytään.