Siinä missä mä tapaan mun vakkaria pari kertaa kuussa ja siihen päälle kerran jonkun muun, niin teillä hupakoilla se on varmaan ihan jotain toista. Jos mä tapaisin sanotaan vaikka sata hupakkoa vuodessa, niin varmaan kymmeneen ihastuisin palavasti🙂.
Tässä ihastumisasiassa on tietysti myös se puoli, että lähtökohtaisesti henkisellä ja emotionaalisella puolella minä tarjoan, kannan eri vastuuta ja huolehdin. Asiakas tulee täyttämään tarpeitaan ja ottamaan vastaan (jos kykenee), saamaan palvelua.
Tapaaminen, joka saa aikaan hyvän olon itsestä, ehkä jopa kokemus, että jotain on jaettu, koettu yhdessä, minut on hyväksytty, nähty ja kuultu tarpeineni, ja tästä kaikesta on syntynyt vielä jonkinlainen yhteys... kuulostaa aika kivoilta treffeiltä, helppohan siinä olisi ihastua!
Mä olen urani aikana miettinyt paljonkin asiakkaiden uskallusta ja rohkeutta olla omia itsejään, herkkiä ja haavoittuvaisia. Enkä puhu nyt asiakasryhmästä, jotka käyvät kirjaimellisesti tyhjentämässä itsensä ja lähtee äkkiä pois (mikä sekin on tosi jees, se nyt ei vaan ole kohderyhmä tässä). Vaan teitä, jotka ehkä avaatte jotain itsestänne, ei välttämättä edes sanoin, vaan läsnäololla. Ihmisillä olisi valtavasti opittavaa avoimuudesta, läsnäolosta ja rohkeudesta seksin ostajilta. Itse en vieläkään ole ostanut seksiä, mutta kun kuvittelen tilannetta, niin hyvänen aika mitä se vaatii, jos siitä haluaa omana itsenään saada jotain! Tosi paljon luottamusta ja kykyä heittäytyä. Varmasti siinäkin ns. ”harjaantuu”, mutta joo...
Jos mä aidosti koen ylhäällä kuvailemaani yhteyttä toiseen ihmiseen, niin kyllä siinä voi hyvinkin sykähtää ihan siellä romanttisessa ihastuksessa. Se, että teen töitä, josta myös maksu muistuttaa, pitää pääsääntöisesti aika hyvin jalat maan pinnalla
Lopun voi käsitellä työnohjauksellisesti. Mutta niitä, joissa ihastun ihmiseen, johonkin tiettyyn asiaan, tai sitten jollain tavalla kuitenkin siellä friend zonella, niin niitähän nyt on ollut valtavasti. Varmaan, koska tykkään ihmisistä lähtökohtaisesti tosi paljon, ja olen herkkä runotyttö.