Sama luulo täällä.
Mäpä luulen että Lucky_girl ei ole trolli, on se joka sanookin olevansa (ja on ollut alalla jo pitkään).
Ja luulo vahvistui luettuani rapsaketjua.
Saattaa tuollainen käytös hieman silti vavahduttaa asiakaskuntaa
Uutiset:
Sama luulo täällä.
Mäpä luulen että Lucky_girl ei ole trolli, on se joka sanookin olevansa (ja on ollut alalla jo pitkään).
Ilo huomata että kaiken raivoamisen ja läskivihan jälkeenkin löytyy lampaita jotka ihmettelevät miksi onnetonta tyttöä kurmuutetaan. Voi miten törkeitä miehiä täällä on.
Ymmärrän toki että ottaa koville kun onneton tyttö veti ukaasin - nyt ette runkkarit saa söpöjä kuviani
Valoa näkyy tunnelin päässäIlo huomata että kaiken raivoamisen ja läskivihan jälkeenkin löytyy lampaita jotka ihmettelevät miksi onnetonta tyttöä kurmuutetaan. Voi miten törkeitä miehiä täällä on.
Ymmärrän toki että ottaa koville kun onneton tyttö veti ukaasin - nyt ette runkkarit saa söpöjä kuviani
Tarkennus: "Läskit runkkarit ei saa söpöjä kuvia"
Todella törkyisiä vastauksia sai nuori nainen tähän ketjuun, jossa pyysi asiakkaiden väkivallan uhrina oloon miehiltä apua. Nuori nainen, joka suostuu itseään teille myymään ja pitämään ulkonäköäkin jossain kuosissa
Ja mielestäni te miehet olette sitä varten, että pidätte toisianne kurissa ja käytte vetämässä välillä toisianne turpaan.
Ja mielestäni te miehet olette sitä varten, että pidätte toisianne kurissa ja käytte vetämässä välillä toisianne turpaan.
Hienoa että meilläkin on joku tarkoitus.
Hienoa että meilläkin on joku tarkoitus.
Hieno nosto. Noiden miehekkäiden harrastusten lisäksi lisäisin vielä naisten nusasun. Siinä oleellisin.
Sama luulo täällä.