Lähtökohtaisesti sähköposti- tai kik-viestiin heräämättömyys on vastaanottajan vastuulla. Jälkimmäisessä toimitusnotifikaatio(n puute) myös implisiittisesti vastaa kysymykseen "oletko hereillä".
Unet ovat paremmat muutenkin, jos sulkee 5G:n pois päältä yöksi
_
dijon on sinappi
Hei! Vastasin vähän vitsillä viestiin, ei oteta kirjaimellisesti
Täysin totta saattaa olla että heräsin keskellä yötä. Viestin pointti oli todellisuudessa miten turhien viestien ja spämmäyksen joukosta, mistä huomaa kuinka ilmoitusta ei ole edes luettu, välillä pitäisi löytää potentiaaliset uudet tuttavuudet. Musta Villeriuksen sarkastisesti kirjoitettu kommentti mulle oli hyvä ja halusin reagoida siihen
Jos kommunikaatio olisi hyvää molemminpuolin myös tapaamisella olisi molemmilla mukavempaa
sillä ei periaatteessa ole väliä Pt:n 5G yhteyden kanssa, pääasia että toimii.
Välillä ihmetyttää kun palveluntarjoajilta vaaditaan +10 työpanos mutta itse ei vaivaudu edes lukemaan mitä toinen tarjoaa, milloin (mikäli tämä on jotenkin kerrottu ilmoituksessa ) tai muista ylipäätänsä keille kaikille on viestitellyt.
Aikaa jäisi enemmän vastata viesteihinkin jos niitä tulee paljon, jos oikeasti edes yli puolet viesteistä olisi tapaamiseen johtavia, eikä vaan veisi palveluntarjoajan aikaa ja tukkisi viestintäväylää todella paikalle haluavalta asiakkaalta.
Mun linjaus on aika tiukka ja vastaan vain niihin viesteihin pikaviestimissäkin uusille missä todella esittäydytään kuten pyydän ilmoituksessa.