Jessica Henwick. Ihastuin tähän naiseen jo silloin kun hän oli Game of Thronesissa. Mmmmhhh...
Hyvä valinta
Uutiset:
Jessica Henwick. Ihastuin tähän naiseen jo silloin kun hän oli Game of Thronesissa. Mmmmhhh...
Ei onnistu. Tossa kohdassa Villellä ei toimi äly vaikka kännykkä olisikin.MIetin tuossa juuri, että olisiko minun suunnattava tähtinokka kohti Hämeenlinnaa ja tavata Nina piitkästä aikaa. Ja näyttä pitkää nenää joey_t:lle.Voin vakuuttaa ettei kannata.
Me voidaan sitten laittaa Villen kanssa imeliä kuvia sinulle, jos Villellä on älykännykkä
^Olenko uskottava jos kerron että minä en ole tuossa kuvassa? Ja miten on Wanha Turska, otettaisiinko me tuo täti veljellisesti yhtä aikaa vaiko vuorotteluperiaatteella?
Joey,ko siinä tikkaa?Hyvä valinta,minäki haluaisin nylkyttää
Emilia Clarkea.Emiliaan voisin yhtyä jos lupaa ettei lohnarit syö minua
Tämäkin kyllä totta 🤔Emilia Clarkea.Emiliaan voisin yhtyä jos lupaa ettei lohnarit syö minua
Jos pääsisin Emilian kanssa kiihkeään tanssiin, jossa nautittais toisistamme illasta aamuun niin ihan sama vaikka lohharit söis jälkeenpäin. 😊
Gillian Andersson, hot jo silloin aikoinaanJa näyttää vaan entistä kauniimmalta ikääntyessään.