En ketään, hyvä kun sai yhden ovesta ulos. (näin siis tulee mieleen nyt, jatkosta ei koskaan tiä...)
Uutiset:
ihana hymy
Saga Anderssonia . Seiväshyppääjänaisista myös toki Wilma Murto ja Elina Lampela aiheuttavat värähtelyä.Mun mielestä Sagalla on liian isot rinnat seivähyppääjäksi. No saatan olla väärässä....
Saga Anderssonia . Seiväshyppääjänaisista myös toki Wilma Murto ja Elina Lampela aiheuttavat värähtelyä.Mun mielestä Sagalla on liian isot rinnat seivähyppääjäksi. No saatan olla väärässä....
Kuten sanoin,seiväshyppyyn,hyppääjäksi. Mut muuten jees bosat neidilläSaga Anderssonia . Seiväshyppääjänaisista myös toki Wilma Murto ja Elina Lampela aiheuttavat värähtelyä.Mun mielestä Sagalla on liian isot rinnat seivähyppääjäksi. No saatan olla väärässä....
Voiko rinnat olla liian isot?
Tuossa rinnat pudottavat riman:Saga Anderssonia . Seiväshyppääjänaisista myös toki Wilma Murto ja Elina Lampela aiheuttavat värähtelyä.Mun mielestä Sagalla on liian isot rinnat seivähyppääjäksi. No saatan olla väärässä....