Sara Forsberg on toisinaan minun mielessäni.
Uutiset:
Naisrahtaria joka kävi työmaalla tänään. Jumankauta niitä pitkiä sääriä tiukoissa housuissa ja kasvoista tuli mieleen Jessica Biel! 😍
Mistähän muuten johtuu että turvavälin unohtaa helpommin naisten kohdalla 🤔
Eiks se ollut sentti tisseistä🤔. Voi olla että muistan väärin..
Eiks se ollut sentti tisseistä🤔. Voi olla että muistan väärin..
Itse menen ihan tappituntumalla
(Pakko kyllä sanoa että oikeasti kunnioitan naisia, älkää pliis pitäkö seksistisenä sikana)
Nais rahtareista pitäis olla oma osionsa Oon pannu ilolla merkille kuinka on yleistynyt hyvännäköiset, naispuoliset rahtarit. Enään ei välttämättä hytistä könyä ulos se ylipainoinen scania mies, Esson lihapiirakan töhrimällä paidalla ja metrin persvaolla, vaan sieltä voi liihottaa myös äärimmäisen kaunis ja timmi maanteiden enkeli.
Nais rahtareista pitäis olla oma osionsa Oon pannu ilolla merkille kuinka on yleistynyt hyvännäköiset, naispuoliset rahtarit. Enään ei välttämättä hytistä könyä ulos se ylipainoinen scania mies, Esson lihapiirakan töhrimällä paidalla ja metrin persvaolla, vaan sieltä voi liihottaa myös äärimmäisen kaunis ja timmi maanteiden enkeli.
(Pakko kyllä sanoa että oikeasti kunnioitan naisia, älkää pliis pitäkö seksistisenä sikana)
Mitähh!! Justhan sä sanoit yksärillä, että nainen on kauneimmillaan imurinvarressa...tai jos sillä on kulli huulten välissä.
Olen samaa mieltä Tänään kävi itse asiassa neljä mimmiä, pari vakiokuskia ja pari uutta kasvoa Ei se oo helppoa mullakaan 😂
Mitähh!! Justhan sä sanoit yksärillä, että nainen on kauneimmillaan imurinvarressa...tai jos sillä on kulli huulten välissä.
Älä nyt perhana ääneen sano
Kuvailitko juuri Kunigazzeen?? Scania hytti ei ole enään koskaan entisensä...
Kuvailitko juuri Kunigazzeen?? Scanian hytti ei ole enään koskaan entisensä...