Tuota tuota... Minulla on tovin ollut aika viestisuma useammassa yhteydenottokanavassa 🙈 ja vastailen kyllä, joskin se saattaa tapahtua viiveellä. Joten jos joku on nyt odotellut vastaustani luvattoman kauan, OLEN PAHOILLANI, se ei ole mitään henkilökohtaista. Sen siitä saa kun aktivoituu tämmöisellä kanavalla ja höpöttelee ties mitä.
Ömm, minusta on kiva höpistä täällä ja tämä on itseasiassa ainoa foorumi, jossa olen jaksanut olla aktiivinen nyttemmin, koska jostain kumman syystä pidän tästä foorumista.
En sen kummemmin ajatellut tätä hyvänä myynti-strategiana, taisin olla vähän hupsu hutsu. Ihan oikeasti en ajatellut, uskokaa tai älkää.. 😅 Nuo tuollaiset laskelmoivat strategiat eivät oikein ole ikinä olleet mun juttu.
Noniin laitetaan niinsanotut tv:stä tutut suomineidot, jotka molemmat olivat salkkareissa ihastuttamassa. Näiden kissojen kanssa olis kiva ottaa kuuma hetki, ja jos vaan yhen saa valita niin Alissa aka Johanna puhakka. Kyllä tuo Julia Korpinenkin on aika ihastuttava ja seksy samaan aikaan.