^
Et sattus selän pesijää tartteen?
Joo! Tuu vaan!
Uutiset:
^
Et sattus selän pesijää tartteen?
Seuraavaa suudelmaa😊
Hirvee ikävä akkaa. Miksi se jätti mut koko päiväksi yksin
No kato nyt kun on laitettu valmiiksi annokset ja laskettu kalorit ja protskut kohilleen että Lifti pärjääHirvee ikävä akkaa. Miksi se jätti mut koko päiväksi yksin
Lifti on rakastunut 🤭
Kyll siun ”kinkku” pitää sinusta hyvää huolta, tuollaisia naisia Maailma tarvitseeNo kato nyt kun on laitettu valmiiksi annokset ja laskettu kalorit ja protskut kohilleen että Lifti pärjääHirvee ikävä akkaa. Miksi se jätti mut koko päiväksi yksin
Lifti on rakastunut 🤭
^ Se hylkäsi mut taas mutta onneksi en kuole nälkään. Klo 12 ylhäältä kuus munaa. Klo 16 keskeltä 200g lihaa. Klo 19 alhaalta pasta bolognese jossa on 10g makaronia, 200g nautaa ja kermainen chilikastike. Pitää varmaan pyytää että saan jatkossa nuo sellaisiin pikkulasten söpöihin eväslaatikoihinSäilytät kananmunia jääkaapissa? 😲
Toivottavasti se muistaa käydä tänään kaupassa. Kato ku en mä jaksa. Mulla on kaksi treeniä! Siinäkin on helvetisti duunia yhteen mieheen, kun hölskyttelen kolme proteiinijuomaa!
Keittämisen jälkeen on ollut tapana. Yksi noista ei ollut keitetty. Mukamas kiva jekku^ Se hylkäsi mut taas mutta onneksi en kuole nälkään. Klo 12 ylhäältä kuus munaa. Klo 16 keskeltä 200g lihaa. Klo 19 alhaalta pasta bolognese jossa on 10g makaronia, 200g nautaa ja kermainen chilikastike. Pitää varmaan pyytää että saan jatkossa nuo sellaisiin pikkulasten söpöihin eväslaatikoihinSäilytät kananmunia jääkaapissa? 😲
Toivottavasti se muistaa käydä tänään kaupassa. Kato ku en mä jaksa. Mulla on kaksi treeniä! Siinäkin on helvetisti duunia yhteen mieheen, kun hölskyttelen kolme proteiinijuomaa!
Näköjään Teams - palaveria