Että lastentarhalle perustetaan oma ketju niin ei tarvi kaikissa pyöriä.
Uutiset:
Tervetuloa turskafoorumi 2.0:aan. Muut huorat täältä jo karkoitettiinkin pienen ja äänekkään porukan toimesta huitsin vittuun.
Terasseja ja minihameisia naisia.
Festarikesäää 2022 ja bändien kiekkoja....vihdoinkin!
Tervetuloa turskafoorumi 2.0:aan. Muut huorat täältä jo karkoitettiinkin pienen ja äänekkään porukan toimesta huitsin vittuun.
Ehkä MariaEnkeli tarkoitti juuri sitä että levitellään muista ketjuista erimielisyyksiä ja kaunoja uusiin ketjuihin ja jatketaan niissä. Siinä Teme kyllä saa katsoa itseään peiliin.Että lastentarhalle perustetaan oma ketju niin ei tarvi kaikissa pyöriä.
Pata kattilaa soimaa, vai miten se meni?
^ Sama oli ainakin itsellä mielessä. Meillähän on jo kaatopaikalla oma hiekkalaatikko erimielisyyksille.Oon viikon jo odottanut että kamu tulis leikkimään sinne Ihan hirveä hylätyksi tulemisen tunne! Sen takia riipaisen tänään kännin päälle ja tuhnuttelen vähän siellä sun täällä.
Odotan että milloin Temen murrosikä päättyisi. Meidän täytyy olla vain kärsivällisiä ja antaa hänelle aikaa.
Temen ekaa rapsaa saitille.
Odotan, että foorumin keskustelu muuttuisi taas sellaiseksi edes hieman sivistynyttä keskustelua muistuttavaksi. Moderoinnin linja on häilyvä, joillekin sallitaan keskustelujen häirintä, alatyyliset nimittelyt yms. ja joidenkin kirjoitusten kohdalla editointikirves heilahtaa alle aikayksikön. Se tietysti riippuu miten bpr-nappia kulloinkin on käytelty.
Odotan että milloin Temen murrosikä päättyisi. Meidän täytyy olla vain kärsivällisiä ja antaa hänelle aikaa.
Ja mä oon odottanut, milloin te Temen perässä hiihtäjät ja hänelle ihan kaikesta vittuilevat lopettaisitte, mutta vähän turhaa taitaa olla. Ja joo, Teme tekee samaa takaisin, mutta kun teitä on se 5-10 ja kun porukalla osoitatte yhtä, niin ulkopuolelta kun katsoo, tulee nimenomaan teinipoikien kiusaaminen mieleen. Tuo käytös on inhottavaa, eikä se muutu hyväksyttäväksi sillä, että kaikki ympärillä katsoo sivuun, kun on päätetty tämä yksi, jota porukalla saa kiusata.Temen ekaa rapsaa saitille.
Teme on rapsannut (huom, ei mua, me ei olla tavattu, joten ei tartte sössöttää mitään), ja antanut huoravinkkejä. Sinä sen sijaan....? 🤔 Taisit luvata poistua täältä kun huorissa käyminen ei kiinnosta, mutta tulit takaisin, koska susta on niin kiva lainata itseäsi. Mature kun tekee samaa, niin hänelle irvaillaan porukassa.
Ja mä oon odottanut, milloin te Temen perässä hiihtäjät ja hänelle ihan kaikesta vittuilevat lopettaisitte, mutta vähän turhaa taitaa olla. Ja joo, Teme tekee samaa takaisin, mutta kun teitä on se 5-10 ja kun porukalla osoitatte yhtä, niin ulkopuolelta kun katsoo, tulee nimenomaan teinipoikien kiusaaminen mieleen. Tuo käytös on inhottavaa, eikä se muutu hyväksyttäväksi sillä, että kaikki ympärillä katsoo sivuun, kun on päätetty tämä yksi, jota porukalla saa kiusata.Temen ekaa rapsaa saitille.
Teme on rapsannut (huom, ei mua, me ei olla tavattu, joten ei tartte sössöttää mitään), ja antanut huoravinkkejä. Sinä sen sijaan....? 🤔 Taisit luvata poistua täältä kun huorissa käyminen ei kiinnosta, mutta tulit takaisin, koska susta on niin kiva lainata itseäsi. Mature kun tekee samaa, niin hänelle irvaillaan porukassa.