Mukavaa kevään jatkoa sinulle Ilona
Kiitos, samoin sulle! Ja anteeksi provosoi(tu)minen omalta puoleltani, olisin itsekin voinut asetella sanani paremmin.
Uutiset:
Mukavaa kevään jatkoa sinulle Ilona
Onkohan meillä sama vakkari vai olemmeko toistemme multi/triplanickejä? 🤔Odotan että pääsen laittamaan käteni vakkarin ympärille ja vähän 😜
Mulla ihan sama😊
Onkohan meillä sama vakkari vai olemmeko toistemme multi/triplanickejä? 🤔Odotan että pääsen laittamaan käteni vakkarin ympärille ja vähän 😜
Mulla ihan sama😊
...
^ Mä paljastan kaikki teiän nikit!Lupaatko olla paljastamatta jos me SeEpelin kanssa lipastaan pari tuntia? 🤔
Modeeeee, Modeeeee, nukutko! Täällä on multinikkejä! Äiti apuun! Isillä on pieni pippeli! Wöööwäääbäääböööö
Odotan että Voice alkaa 😁
Odotan että milloin Temen murrosikä päättyisi. Meidän täytyy olla vain kärsivällisiä ja antaa hänelle aikaa.
Ja mä oon odottanut, milloin te Temen perässä hiihtäjät ja hänelle ihan kaikesta vittuilevat lopettaisitte, mutta vähän turhaa taitaa olla. Ja joo, Teme tekee samaa takaisin, mutta kun teitä on se 5-10 ja kun porukalla osoitatte yhtä, niin ulkopuolelta kun katsoo, tulee nimenomaan teinipoikien kiusaaminen mieleen. Tuo käytös on inhottavaa, eikä se muutu hyväksyttäväksi sillä, että kaikki ympärillä katsoo sivuun, kun on päätetty tämä yksi, jota porukalla saa kiusata.
Huomisaamua, jolloin pääsee harrastamaan rakasta harrastusta.Mesellä ajelua vai lypsämistä? 🤔