Että uni tulisi mutta kun ei vain nukuta.
Uutiset:
Myöhässä olevaa PT:tä!
Kerrassaan törkeää ja holtitonta palvelua!
Kerrassaan törkeää ja holtitonta palvelua!
Joo, en käsitä, ihan niin kuin jollain ihmisillä ei ois herätyskelloa ollenkaan! 🤯
Taidan odottaa kovasti että käteni tulee leipomakuntoon mahdollisimman nopeasti...
Taidan odottaa kovasti että käteni tulee leipomakuntoon mahdollisimman nopeasti...
Nyt mulla soi päässä "leipuri hiiiva, hän asuu kumputiiieeellä..."
Kiitti.
Nyt mulla soi päässä "leipuri hiiiva, hän asuu kumputiiieeellä..."
Kiitti.
Ole hyvä...
Olen muuten joskus hyräillyt sitä hieroessa. En kyllä muista tuliko palautetta🤔
^ Toivottavasti pääsit pesulle...
Odottelen huomista mökille lähtöä ja saunan lämmitystä koska huomenna saa vihdoin repiä nämä tikit pois häiritsemästä elämää..
Odottelen huomista mökille lähtöä ja saunan lämmitystä koska huomenna saa vihdoin repiä nämä tikit pois häiritsemästä elämää..
Ei tikkienpoistopäivänä heti saa saunaan mennä 😉🤭
Korjaus huomiseen...siis katselen saunan lämpenemistä ulkona hyttysien syötävänä, juon itseni mukavaksi ja lopuksi menen järveen istumaan aamuun asti...
Korjaus huomiseen...siis katselen saunan lämpenemistä ulkona hyttysien syötävänä, juon itseni mukavaksi ja lopuksi menen järveen istumaan aamuun asti...