No nyt kävi näin minkä mä sille mahdan että mä oon nirso. Mutta olit varmasti siinä oikeassa ehkä että tänään saattaa tulla huti kuti ellen nyt sitten jousta omista periaatteista ja lähde jollekin ulkomaan keikkalaiselle käymään. Mutta odottelen edelleen että mitä kello 20:00 jälkeen itsestään ilmoittava daami on mieltään. Jos tulee huti kuti niin säästyipä eurot sitten toiselle paikkakunnalle. Elämä ei ole niin vakavaa ja kerranhan sitä vain eletään.Mitä vittua! Norjaksi what the fuck!Muuten ois kiva tarjous ei siinä mitään mut sä taidat olla vähän yli-ikänen mullevittu mikä ikärasisti!
Mä oon aatellu et mun rouva vaihtaa mulle vanhuksena niitä kakkavaippoja enkä mä sille.
I see, I see, en pukumiehille kelpaa. Haista sitten vittu! Haisee muuten silakalle
Hehe. En oo pukumies ihan tavallinen duunari vaan. Yritys oli kyllä tosihyvä. Vai että silakka täällä haisee minä en oo kyllä vielä haistana mutta ehkäpä kohta. Sitten tämä vitun haistaminen on enemmän maistamisen puolella minulla että en nyt koe erityisen suurta fetissiä haistella sitä mut tapansa kullakin.
Tavara nuuhkaistaan ensin!
Ai, mä en kelpaa ees PERUSPASKAISELLEDUUNARILLE!!!