No niin on aika palata aiheeseen ja tässä on hyvää vauhtia muodostumassa mielikuva miten hommat alkaa edetä. Narttusen kanssa on pientä säätöä vielä aikataulujen kanssa, mutta eiköhän me päästä aiheeseen. Jyväskylästä myös erittäin hyvä Narttu ja innokas tekijä tuntui löytyvän tässä viikolla katsotaan päästäänkö tästäkin tekemään kivaa pientä stooria.
No tietenkin edellisestä oppineena on myös varasuunnitelma nyt olemassa eli jos nyt joku menee pieleen niin tälle viikolle on jotain pientä sutinaa kuitenkin tulossa, eli aloitan päivittämisen huomenna kun pääsen siitä selvyyteen saanko natsaamaan Nartun kans vai mennäänkö vaihtoehto B:llä..
Narttu on vähän kovemmista otteista tykkäävä tehopakkaus voisin jopa ehkä piiskaa vilauttaa nartun luona ja toinen plan B on sitten tunnin setti että siinä ei paljoa pysty kirjoittamaan välissä, mutta nartun kans tämä onnistuisikin. Oli niin tai näin päivitän tähän tietoa nyt kuinka tulee tapahtumaan. Tämä plan B on kyllä houkutteleva tapaus ja mainostaa itseään tuolla naapuri sivustolla. Tekisi mieleni myös kokeilla häntä. Huomenna ajattelin tästä aiheesta nyt sitten ruveta kirjoittamaan että kumpiko nyt valikoitui vai jopa molemmat eri päiville.
Palaan tähän huomenna, mutta mutta ajattelin piristää teitä kuitenkin kirjoituksella. Tässä olisi minun tarina miten ensimmäinen kertani sujui, kun käväisin ensimmäistä kertaa maksullisen naisen hoteissa.
Tapahtui kauan sitten:
Odotan puiston laidassa, olen soittanut puhelimellani naiselle ja sopinut treffit puistoon. Nojailen lähintä lamppupylvästä ja käteni hikoilevat. En tiedä mitä odotan ja kuka tulee. Katselet hotellin edestä ja mietit kuka se noista miehistä on? päätät että soitat ensin ja katsot kuka vastaa puhelimeen. Huomaat miehen joka on selin sinuun ja päätät kertoa että olet hänen selkänsä takana. Silmänne kohtaavat ja huomaat sinisien silmien tunkeutuvan lävitsesi.
Pyydän sinua ensin lähtemään lähimpään ravintolaan ottamaan helpottavat kuohuviinit. Kävellessä tartun sinua pepustasi ja vedän itseäni vasten. Vartaloosi hiipii hyvän olon tunne kun katson sinua silmiin ja juttelemme keveästi menomatkalla. Valitsemme pöydän sopivasti keskeiseltä paikalta että emme herättäisi liikaa huomiota olemmehan vain pari treffeillä eikä siinä ole mitään ihmeellistä, että pariskunta juo kahdestaan kuohuvaa perjantai iltana. Sydän pamppailee ja tiedän että minun on kysyttävä jatkammeko tästä eteenpäin. Huomaan että olen todella hermostunut ja saan suustani ulos kysymyksen johon saan ilokseni positiivisen vastauksen.
Hotellihuoneessa odottaa sinua kylmä kuohuva ja tunnet tuoksuni voimakkaasti sisälläsi, pyydän sinua kanssani parvekkeelle ja kaappaan sinut syliini. Katseemme kohtaavat ensimmäisen kerran läheltä ja tunnet kuinka syke nousee. Huuleni lähestyvät sinun huuliasi ja suutelemme kiihkeästi, kädessäsi oleva lasi taipuu kohti lattiaa. Käteni koskettaa hiuksiasi ja päästät irti lasistasi joka rikkoutuu lattialle. Tunnet kuinka kuohu valtaa sinut ja kätesi lähtee koskettelemaan rintaani. Kätesi vaeltaa vartaloa pitkin ja koskettelet minua joka paikasta, suudelmani kaulalla saavat sinun verisuonesi kuohumaan. Parvekkeen ovi aukeaa ja astelemme sisään huoneeseen jossa odottaa valmiina sänky meitä varten. Riisun sinut ja sinä riisut minut hetkessä ja huulemme eivät irtoa toisistamme.
Tunnet kuinka huuma valtaa sinut ja saa sinut haluamaan minua. Olemme molemmat alasti ja koskettelemme toisiamme seisaaltaan kunnes tönäisen sinua kaatumaan sängylle. Ryömit taaksepäin ja katsot minua silmiin kun tulen perästäsi. Sisälläsi palaa liekki ja pyydät minua koskettamaan itseäsi. Tunnet kuinka sormeni alkavat koskemaan sinua kaulalta ja kieleni pyörittelee nänniesi ympärillä. Selkäsi kaareutuu ja silmistäsi nään että haluat minun laskeutuvan alemmaksi. Kieleni leikittelee pitkin vartaloasi ja vartalosi alkaa värisemään. Kosketat minun jäykkää mulkkuani ja se saa minut entistä rajumpaan leikkiin. Painan vartaloasi vasten sänkyä ja kieleni tekee tehtäväänsä laskeutuen aina alemmas ja alemmas…
Tyydytän sinua kielelläni niin pitkään että jalkasi alkavat värisemään ja lantiosi nousee kiimasta ylöspäin, tunnet kuinka työnnän sormeni sisääsi ja minä saan todistaa ihanasti sitä kun lihaksesi puristavat sormeni ympärille, orgasmia on tulossa ja kieleni tekee vielä enemmän töitä sivuttain. Kehosi valtaa taivaallinen olo ja jalkasi puristuvat minun pääni ympärille. Vartalosi värisee kauttaaltaan ja katsot kohti sängynpäätyä. Hetken katsottuasi minua silmiin päätät nousta sängystä kontillesi ja otat minut hellään suuhoitoon…
Tästä eteenpäin vain minun puolista nautintoa jota ei nyt tarvitse kuvailla, oli mahtava ensimmäinen kokemus ja voisin sanoa että en ole tästä naisesta tähänkään päivään päässyt eroon, no en haluakaan.