Ihan ymmärrettävää kyllä olla pitämättä numeroa näkyvillä. Ymmärtääkseni varsinkin ... niitä runkku soittoja tulee usein?
Ei ainoastaan runkkusoittoja, vaan olen huomannut myös tiedon jakamisen käyvän puhelimessa joskus hankalammin.
Minä sanon puhelimessa: "Sopiiko tänään kello 17:00, ja oliko puolen tunnin treffit hintaan satakaksikymmentä euroa? Okei, ja olihan se selvää että harrastetaan ainoastaan turvaseksiä? Eli kaikki seksi suojattuna, myös suuseksi, niinhän? Hyvä. Tule Silakkatie vitoseen kello 16:55 ja soita siitä minulle."
Jotkut turskat ilmeisesti kuulevat: "...puolen tunnin treffit... sata... euroa... Silakkatie vitoseen kello 16..." ja hokevat kaikkeen sanomaani "joo, joo, selvä, okei".
Kun pistin puhelinnumeron näkyville, niin minulle tuli siitä tosi paljon ongelmia. Luulen, että ääneni ei kuulosta vakuuttavalta, tai jostain muusta syystä puheeni ei mene perille samalla tavalla kuin kirjoittamani teksti. Turskat tulivat paikalle muistamatta hintojani, aivan vääriin kellonaikoihin, ja ilmoittivat saapumisestaan tekstarilla eivätkä soittamalla, mikä saattaa johtaa tapaamisen lykkääntymiseen. Ja mikä pahinta, paikan päällä saattoi alkaa tappelu suojan käytöstä. Jotkut yrittivät työntää kikkeliään suuhuni paljaana, missä kukaan ei onneksi onnistunut, mutta jotkut saivat työnnettyä kielensä pimppiini ilman suojaa ennen kuin ehdin estää. Jälkeen päin sain onneksi varmuuden siitä, etten noihin aikoihin kantanut mitään tauteja, eli saatoin lakata stressaamasta heidän kotona odottavien vaimojensa, sekä kollegoitteni terveyden puolesta. Jotkut jopa tulivat paikan päälle suunnitelmanaan vain poistaa kumi huomaamattani ja panna menemään paljaalla.
Tekstitse viestimällä kaikki nämä ongelmat tippuvat paljon vähäisempiin lukemiin, ja koska en jaksa sitä tekstarinäpytystä jota tekään ette jaksa, niin sen vuoksi sähköposti. Kun kirjoitan tapaamisajan ja hinnat sähköpostitse, sekä muistutan kumin tahallisen poistamisen johtavan poliisien paikalle soittamiseen, enkä anna osoitetta enkä puhelinnumeroa ennen kuin nämä tekstit kuitataan luetuiksi ja ymmärretyiksi, niin asiat vain sujuvat kaikkien osalta paljon paremmin. Teistäkin osa on saattanut säästyä hirvittäviltä taudeilta vain siksi, koska en sovi tapaamista niiden miesten kanssa, jotka kieltäytyvät kuittaamasta turvaseksiehtojani hyväksytyiksi.
Azazellokin saa tehdä miten itse parhaaksi näkee, mutta ei tarvitsisi ruveta tuomitsemaan toisia siksi, koska he toimivat eri tavoilla. En tiedä teistä muista, mutta ainakaan minä en voisi ottaa itseäni vakavissani silloin, jos itsepintaisesti pitäisin puhelinnumeroani julkisesti näkyvillä vain toisia miellyttääkseni siitä huolimatta, että se aiheuttaa minulle turhaa lisävaivaa sekä turvallisuusriskin niin itselleni, asiakkailleni kuin asiakkaitteni toisille partnereillekin.