Kerro nyt turskallekin näitä syitä niin ymmärtää nöyremmin tarjota rahojansa. Ei saisi hintoja ja palveluita kysellä??
Yleisin ongelma on se, että hintoja ja palvelua EI kysytä. Vastaan tietysti palvelukuvauksella ja hinnastolla, ja sen jälkeen ei miehestä enää muuta kuulu. Joten enpä minäkään väkisin jää juttua vääntämään.
Turska pyytää suuhun laukeamista tms. toimintaa, jossa on sukupuolitautitartunnan riski, vaikka ilmoituksessani selkeästi lukee, että harrastan yksinomaan turvaseksiä. Näille vastaan "ei" silloin jos minulla on aikaa, ja en mitään jos minulla ei ole aikaa.
Turskan ensimmäinen viesti on muotoa "moi tunti 50 € minne tuun".
Turskan ensimmäinen viesti on muotoa "moi raiskaa mut".
Turskan ensimmäinen viesti on muotoa "hi baby when can we meet". Ilmoitukseni on suomeksi, koska tapaan ainoastaan miehiä, jotka pystyvät ilmaisemaan itseään suomen kielellä edes jotenkuten ymmärrettävästi.
Turskan ensimmäinen viesti on muotoa "mo i minulla juhlat ollaan kekustsassa haluan tavata come sex". Ilmoituksessani lukee, että päihteet eivät kuulu tapaamisille.
Turskien ensimmäinen viesti on muotoa "täällä kaksi miestä odottaa saunaseuraa, tule veneeseen". Minulle tulee hivenen epämukava olo siitä ajatuksesta että olisin veneessä keskellä järveä kolmistaan kahden tuiki tuntemattoman miehen kanssa.
Turska käskyttää minua, ruinaa kasvokuvia, vaikuttaa pelkältä maksamattomalta runkkarilta tai yrittää leikkiä mainosmiesten ja kauppaneuvottelijoiden kingiä.
Turska spämmää minulle 40 000 kopiota samasta sähköpostista saman päivän aikana.
Minulle tulee turskan viestiä lukiessani sellainen tunne, että tämä tyyppi on häiriköinyt minua aikaisemmin.
Turska pyytää minua osallistumaan johonkin epäilyttävään tai rikolliseen.
Turska lähettää tyhjän viestin, siis sähköpostin jossa ei lue yhtään mitään.
Turska lähettää minulle tekstimuotoisen sähköpostin sijasta pelkän tiedoston. Se on aina joku "tiedosto.txt" tai sellaista, mutta mitäpä jos tuo onkin pelkästään tiedostolle annettu nimi, ja oikeasti tiedosto onkin .exe-muotoa... En klikkaa liitetiedostoja koskaan auki.
Turska lähettää minulle kahden kilometrin mittaisen sähköpostin jossa hän yksityiskohtaisesti kuvailee kaikki fantasiansa ja asutoiveensa ja kysyy ainakin sata kysymystä. Ensinnäkin hän on luultavasti runkkari, ja vaikkei olisikaan, niin minä en jaksa tarpoa tällaista informaation määrää läpi. En pysty toteuttamaan niin yksityiskohtaisia fantasioita yhden tapaamisen aikana.
Turska on lähettänyt viestin klo. 15. "Moi oon nyt vielä kaupungissa lähden kohta pois minne tuun pikaselle". Klo. 15 olen ruoanlaittotreffeillä toisen asiakkaan kanssa ja palaan lukemaan sähköposteja vasta illalla. Ei hän minulta enää vastausta kaipaa.
Turska pyytää tavata minut väärässä paikassa (sijaintini lukee mm. ilmoitukseni otsikossa).
Turska yrittää selkeästi provosoida minua.
Turska sanoo viestissään: Jos olet maksullinen niin älä vaivaudu vastaamaan.
Tässä muutamia syitä. Kollegat varmaan keksivät lisää