Onhan tuota tehty. Minulla on ollut elämässäni onni päästä tekemisiin kahden aivan ihastuttavan transtytön kanssa. Heidän kanssaan anaaliseksi on tietenkin ollut olennainen osa tapaamisia. Transtyttöjen kanssa se on erityisen ihanaa, koska sopivassa mielentilassa he todella nauttivat siitä. Henkilökohtaisesti parhaat seksikokemukseni liittyvätkin tilanteisiin, joissa transtyttö on saanut hyvin voimakkaan anaaliorgasmin. Se kiihottaa minuakin suunnattomasti ja yleensä saan omani hyvin pian tytön jälkeen. Itse en keksi mitään, mikä tuntuisi paremmalta kuin ruiskuttaa spermansa alla tärisevän ja voihkivan transtytön peppuun.
Olen huomannut, että peppuun pystyn panemaan pidempään kuin pilluun ennen kuin lasti lentää. Pystyn myös kontrolloimaan orgasmin tulemista paremmin. Joku tuolla aiemmin kirjoittikin siitä, että suurin puristus on aina siinä kohdassa kullia, jonka ympärillä sulkijalihas kulloinkin on. Tuo tosiaan vaikuttaa voimakkaasti tuntemuksiin minullakin ja tässä onkin avain tuohon kontrolliin. Jos haluaa pidätellä orgasmiaan, niin kannattaa pitää liike sellaisena, että terska ei tule kovin lähelle sulkijalihasta. Minulla kulli pysyy näin todella kovana ja pystyn härnäämään kumppanini eturauhasta (siis transtytön kyseessä ollessa) hyvin pitkään. Kun sitten tuntuu siltä, että nyt haluan sen orgasmin, muutan tekniikkaani niin, että vedän kullini pidemmälle lähelle sulkijalihasta, jolloin puristus muuttuu aivan erilaiseksi. Tätä on joskus tehty niinkin, että vedän kullin joka työnnön välissä kokonaan ulos. Se on tuntunut kelpaavan myös kumppanille ainakin jos katseesta, hymystä ja voihkeesta jotain voi päätellä.
"Tavallisten" naisten kanssa en hirveästi anaaliseksistä välitä, vaikka ihan kivaa se joskun onkin. Tämä johtuu ihan vain siitä, että useimmat naiset eivät saa anaaliseksistä samanlaista nautintoa kuin transtytöt ja en siksi osaa siitä itsekään heidän kanssaan kauheasti nauttia.