Minusta on todella ollut tarpeen huomauttaa asiasta tällä tavalla.
Minulla on lukenut sekä naapurisivuston ilmoituksessa, että yhteydenottajille lähettämässäni tarkemmassa ilmoituksessa aivan selvällä suomella, että täällä harrastetaan ainoastaan turvaseksiä. Fiksuille ihmisillehän tämä on tällä selvä, mutta kun minuun ottaa yhteyttä myös tuollaiset rikolliset, joiden ainoa tavoite on tulla panemaan minua paljaalla. En tapaamista sopiessani voi tietää, milloin puhun kunnon tyypin ja milloin rikollisen kanssa.
Silloin naapurisivuston käyttöä aloitellessani, kun turvaseksivaatimukseni lukivat ilmoituksissani "vain" kaksi kertaa, niin minulle tuli parin viikon aikana sellaiset kymmenisen kappaletta kuminrikkojia (joista siis kaksi onnistui yrityksessään). Kun siihen kyllästyneenä rupesin sanomaan jokaiselle, että kumin rikkominen on poliisiasia, niin sen jälkeen kuminrikkojia on tullut paikalle tasan yksi (ja hän onnistui yrityksessään).
Siis ensin parin viikon aikana n. 10 kpl. Sen jälkeen nyt reilun vuoden aikana 1 kpl. Eli on todella kannattanut sanoa asiasta jokaiselle erikseen. Se suojelee myös minun rehellisiä asiakkaitani, koska joskus rehellisenkin tyypin kanssa saattaa kumi mennä vahingossa rikki, ja eipä ole kivaa, jos rehellinen asiakas saa vahingon seurauksena itselleen jonkun taudin, jonka rikollinen on tahallaan tartuttanut minuun.
Ja minulla ei tietääkseni ole koskaan ollut mitään sukupuolitauteja, mutta sehän tässä seksityössä on, kun jos olisin vaikka viime viikolla saanut tartunnan niin enhän minä siitä tänään vielä tietäisi. Siksi sitä kumia käytetään.
Sen takia toden totta sanon kaikille, että kumivenkoilusta vastataan poliisille. Ja jos asiakkaan ulosanti alkaa yhtään epäilyttää minua, niin silloin vielä erikseen teroitan hänelle, että jos tänne tullaan rikollisin aikein, niin täältä ei pihasta pääse ulos ennen kuin turvafirman pojat nappaavat niskasta, ja sitten lähdetään poliisimaijalla selvittelemään välit loppuun.