Jos suomalainen mies aloittaa onlyfans sisällön tuottamisen. Niin mikä vetoisia siellä mies katsojiin? Ajatuksena lähinnä soolo tuotanto. Ainakin alkuun. Olen siis bi.
Kertokaahan, kiitos.
Kertokaahan, kiitos.
Uutiset:
Sun seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään väliä. Jos teet hyviä puutöitä tai maalauksia niin voin tilata sun onlyfansin.Itse erehdyin tilaamaan jonkun miehen fitness-kanavan. Sen jälkeen lävähti joku maksumuurin takana oleva dickpic inboxiin niin poistin heti tilauksen
kilpailu on kova ! jos ei ole nimeä kannattaa ottaa joku fetissi vaikka kontio saappaat.ja olalle raivaussaha
kilpailu on kova ! jos ei ole nimeä kannattaa ottaa joku fetissi vaikka kontio saappaat.ja olalle raivaussaha
Pitäisiköhän alkaa sisällöntuottajaksi! Olisikohan metsurimiehelle tilausta, vehkeet jo löytyy!
Vehkeet sinusta miehen tekee! Vähän vielä tervaskannon polttoa ja pannukahvia sisältöön mukaan niin täältä tulee tilausta!kilpailu on kova ! jos ei ole nimeä kannattaa ottaa joku fetissi vaikka kontio saappaat.ja olalle raivaussaha
Pitäisiköhän alkaa sisällöntuottajaksi! Olisikohan metsurimiehelle tilausta, vehkeet jo löytyy!
Vehkeet sinusta miehen tekee! Vähän vielä tervaskannon polttoa ja pannukahvia sisältöön mukaan niin täältä tulee tilausta!kilpailu on kova ! jos ei ole nimeä kannattaa ottaa joku fetissi vaikka kontio saappaat.ja olalle raivaussaha
Muistan kun 8 vuotiaana halusin olla metsuri kuten Vaarini. Se antoi minulle mökillä pienen kirveen ja rautakangen. Osoitti kantoa ja sanoi "tuhoa toi tosta nyt ens alkuun"
Jumalauta se on mummon kanssa nauranut ja kattellut ikkunasta....muutama kesäloma siinä vierähti.
Välillä...aika usein kuistilta kuului "elää lyö jalkkaas!"
Olin jotain 4 vuotias ja halusin narrata ahvenia. Vaari veti johonkin keppiin siimaa ja koukussa olevan naulan. Siinä vierähti muutama kesäloma ja mitään en saanut. Ette oo ehkä huomanneet mutta en oo penaalin terävin kynä.