Siis jos muuten hiljainen partneri kuiskaa vaikka "tuntuu hyvältä " niin tuo kiihottaa mua enemmän kuin se kun partneri saa toinen toistaan äänekkäämpiä orkkuja jatkuvalla syötöllä liukuhihnalta.
Haha, pitää muistaa, että liukuhihna = huono, myös orgasmeissa 😁
Ei mutta vakavammin, oon superhuono puhumaan mitään varsinaisesti "tuhmia", ainakaan spontaanisti. Mutta jos asiakkaalla on selkeitä toiveita, että "sano näin", niin niitä on kyllä kiva toteuttaa (ja jatkokehitellä), etenkin jos huomaa, että ne kiihottaa toista. Mutta tällainen toimii ehkä paremmin, jos on kyseessä joku fetissi.
Sit taas just oman orgasmin lähestyessä kyllä yritän ilmaista (myös sanallisesti), että nyt menee hyvin ja toimintaa olisi syytä jatkaa 🙈 Tunnistan hyvin tuon, mitä Enkeli kirjoitti, just se hetki kun haluaa vaan tulla ja että toinen ei nyt vaan lopettais sitä mitä tekee. Vaikka siinä tavallaan paljastaa itsensä aika kokonaan, ja joskus jälkeenpäin mietin, että hoen varmaan ihan tyhmiä, niin kyllä se sanaisen arkun avaaminen useimmiten kannattaa, lopputulos on ollut varsin orgastinen 🥰💖 Suosittelen siis!
Ite tykkään vastaavasti myös ihan tosi paljon, jos mulle sanotaan, kun joku mitä teen, tuntuu hyvältä. Ja toimii kyllä esim sekä "just noin, mä tuun" että "nyt nainen pysyt ihan paikallaan tai mä tuun", kuin myös kaikki huokaisut, ähinät ja hengästymiset, jotka kertoo, että toimii ❤