^^ ihan huippu idea ! 😂Jos annan viestipohjan niin laitetaan massit puoliksi? 😉
Tai siis massit sulle ja mä tuun hieroon 😜
Uutiset:
^^ ihan huippu idea ! 😂Jos annan viestipohjan niin laitetaan massit puoliksi? 😉
Tässä on nyt hyvä businessidea jollekin kokeneelle konkarille täällä, esittelyviestin kirjoituskurssi. Kurssilla käydään läpi PTn ilmoitus ja yhdessä laaditaan esittely jolla varmasti pääsee alaovelle ja pidemmällekin. Kurssilla käydään läpi niin viestin muotoilu kun iskevä sisältökin. Yhdessä pohditaan onko referenssien käyttö tarpeen jos turskalla on muuten heikot meriitit. Jos inboxiin ei tule PTltä positiivista vastausta 48 tunnin sisällä, palautetaan kurssimaksusta 50%.
Hei! Vastasin vähän vitsillä viestiin, ei oteta kirjaimellisesti
Täysin totta saattaa olla että heräsin keskellä yötä. Viestin pointti oli todellisuudessa miten turhien viestien ja spämmäyksen joukosta, mistä huomaa kuinka ilmoitusta ei ole edes luettu, välillä pitäisi löytää potentiaaliset uudet tuttavuudet. Musta Villeriuksen sarkastisesti kirjoitettu kommentti mulle oli hyvä ja halusin reagoida siihen
Tässä on nyt hyvä businessidea jollekin kokeneelle konkarille täällä, esittelyviestin kirjoituskurssi. Kurssilla käydään läpi PTn ilmoitus ja yhdessä laaditaan esittely jolla varmasti pääsee alaovelle ja pidemmällekin. Kurssilla käydään läpi niin viestin muotoilu kun iskevä sisältökin. Yhdessä pohditaan onko referenssien käyttö tarpeen jos turskalla on muuten heikot meriitit. Jos inboxiin ei tule PTltä positiivista vastausta 48 tunnin sisällä, palautetaan kurssimaksusta 50%.
Tässäkö se on, mun tieni miljonääriksi?
Mitä maksaa?” Ja dickpic liitteenä Myöskään rakkauttaan ei tarvitse vannoa