^
Sama, lisäksi egoni on niin iso, että liikkuessani taksilla tilaan aina kaksi autoa.
Egoni tulee taaemmassa.
Sama, lisäksi egoni on niin iso, että liikkuessani taksilla tilaan aina kaksi autoa.
Egoni tulee taaemmassa.
Uutiset:
^ Tärkeintä on että saa puhua kyrvästä ja esitellä sitä!Mä oon kyllä yleensä ihan hiljaa siitä, pyydän PT:n laittamaan kortsun peiton alla päälle katsomatta.
Eikös isosta ole vain haittaa?
Aina saa metri tolkulla tunkee sitä housuihin ja tiukkoja farkkuja käytettäessä alkaa ahdistamaan pienikin seisokki?
Ison voi heittää olkapäälleen.Eikös ne masai-miehet pitkin savaaneja kulje kullit olkapäillään
Perseeseen menee vaikka pesäpallomaila. Trust me! Se on tiukka rengas jonka takana ei ole mitään. Mutta pillu on ihan eri maailmasta.
..vai riittääkö jos heiluttelee postiluukusta samalla kun soittaa ovikelloa?Laita raha ensin. Tai heiluttele jos huoralla on Rotikka
Sen verran kannattaa kyllä tarkastaa, että kortsuvalikoimaa omassa koossa on, ettei tuu sitte mitää ylläreitä ku hupakko alkaa pyörittelee jotain Näkkiä siihen 20/18 kullin päälle ja ihmetellään miksei kestä.
Melkein minkä tahansa kortsun saa venytettyä pään ympärille, en usko että kellään tässä maailmassa sentään niin isoa vehjettä on.
Se että joku mainitsee yhteyden otossa että hänellä on poikkeuksellisen iso on todennäköisesti vaan keino koittaa saada alennusta.
Tänää se tapahtu, paras joululahja evö. Kävin tumman tytön luona, aah ihana muodokas neito. Tanko tanassa nopeesti, sit vaa lykkimää. Tyttö tokas, aah you have so good big dick, sit vaa lisää munaa piirakkaan, typykkä voihki, oli kyl hyvä tavara ja neito ja tietty kommentti. Voi hyvillä mielin ootella kinkkuu. Elämä on laiffii.Oliko Espoon suunnalla?
Jos hupakolla on iso kulli niin olisihan se ihan hyvä ilmoittaa etukäteen.
Jos hupakolla on iso kulli niin olisihan se ihan hyvä ilmoittaa etukäteen.
No mun mielestä jos hupakolla on ihan minkä kokoinen kulli tahansa, on se hyvä ilmoittaa.
En tee anaalia, joten en tee sillä tiedolla onko iso mitään. Toki jos on hevosenkalu luokkaa, niin ymmärrän että asiakas kysyy onko sopivia kumeja ja se on täysin ok. Eipä sitten purista liikaa.On se hyvä tietää etukäteen, niin voi arvioida, mahtuuko se kyrpä edes eteiseen. Itse olen usein kääntynyt ovelta, kun olen tajunnut, että kyrpä ei tule mahtumaan oviaukosta sisään.