Epätoivoiset. Tuttavallisesti vain epikset.
Uutiset:
Mä kyllä kävisin panemassa Hottista koska vaan, jos pääsisin.
Sliooria en.
En voi olla tuntematta syvää sääliä näitä köyhiä parikymppisiä yh-äitejä ja opiskelijoita kohtaan, jotka maksavat siitä että pääsevät joka ikinen päivä vuodessa Seksareiden etusivulle myymään persettään. Eniten mietityttää se, missä lapset ovat heidän "touhuilunsa" ajan ja kuinka he piilottavat laittomasti ansaitun rahansa kun kotietsintä voidaan tehdä milloin vain. Köyhällä yyhoolla tai opiskelijalla kun ei vaan voi olla varaa Vuittonin laukkuihin tai Louboutinin korkkareihin. Ei myöskään hiusten pidennyksiin, silareihin tai rakennekynsiin jotka heillä on jokaisella kuvissaan. Siinä on verottajalle selittämistä kun jää kiinni tienesteistään..Siis olen nauranut tälle niin kippurassa etten muista milloin viimeksi olen nauranut näin paljon. Jos joku ei tajua että huumorista kyse niin voi voi. Tottahan se on että samat mimmit siellä etusivuilla on päivästä toiseen. Tän foorumin paras aloitus!
Täytyy olla kyllä helvetin huono huora, jos joutuu itsestään ilmoitella joka päivä Seksareiden etusivulla. Eikö heillä ole vakkareita? Eikö muuta elämää, kuin odotella että edes joku kiinnostuisi heistä? Surullista.
Minun ei ole koskaan tarvinnut laittaa ilmoani minkään saitin etuseinälle. Asiakkaita olisi kymmeniä ja kymmeniä päivässä silti. Jännä homma. 😉
Toiset handlaa, toiset ei.
Näistä vieläkin järein ase on kaataa koko saitti. Kuten Slioor on tehnyt jo usealle netin keskustelusaitille. Loppujen lopuksi helppoa hommaa kun tietää mitä tekee. Ihan kuin seksikin.
Minäkään en ymmärrä, että miksi tästä Sailan kirjoituksesta piti joidenkin vetää herne nenään? Kyllähän tuossa totuuden siementä oli, Sailan loistavalla huumorilla höystettynä pilke silmäkulmassa.En voi olla tuntematta syvää sääliä näitä köyhiä parikymppisiä yh-äitejä ja opiskelijoita kohtaan, jotka maksavat siitä että pääsevät joka ikinen päivä vuodessa Seksareiden etusivulle myymään persettään. Eniten mietityttää se, missä lapset ovat heidän "touhuilunsa" ajan ja kuinka he piilottavat laittomasti ansaitun rahansa kun kotietsintä voidaan tehdä milloin vain. Köyhällä yyhoolla tai opiskelijalla kun ei vaan voi olla varaa Vuittonin laukkuihin tai Louboutinin korkkareihin. Ei myöskään hiusten pidennyksiin, silareihin tai rakennekynsiin jotka heillä on jokaisella kuvissaan. Siinä on verottajalle selittämistä kun jää kiinni tienesteistään..Siis olen nauranut tälle niin kippurassa etten muista milloin viimeksi olen nauranut näin paljon. Jos joku ei tajua että huumorista kyse niin voi voi. Tottahan se on että samat mimmit siellä etusivuilla on päivästä toiseen. Tän foorumin paras aloitus!
Täytyy olla kyllä helvetin huono huora, jos joutuu itsestään ilmoitella joka päivä Seksareiden etusivulla. Eikö heillä ole vakkareita? Eikö muuta elämää, kuin odotella että edes joku kiinnostuisi heistä? Surullista.
Minun ei ole koskaan tarvinnut laittaa ilmoani minkään saitin etuseinälle. Asiakkaita olisi kymmeniä ja kymmeniä päivässä silti. Jännä homma. 😉
Toiset handlaa, toiset ei.
Seksityöntekijän jos jonkun luulisi ymmärtävän kollegoiden oikeuden harjoittaa omaa liiketointaan ja ilmoitella silloin kun haluaa ja missä haluaa.Kuka on kiistänyt tämän oikeuden?
Oletko koskaan selannut kolmannelle sivulle googlesta ravintolaa tai kynsihoitoa?Kynsihoitoa en ole.
Seksityöntekijän jos jonkun luulisi ymmärtävän kollegoiden oikeuden harjoittaa omaa liiketointaan ja ilmoitella silloin kun haluaa ja missä haluaa.Kuka on kiistänyt tämän oikeuden?Oletko koskaan selannut kolmannelle sivulle googlesta ravintolaa tai kynsihoitoa?Kynsihoitoa en ole.
Jokainen vähänkin markkinoinnista perillä oleva tietää, että näkyvyys on tärkeää myynnille.
Jos myy seksiä miljoonan asukkaan metropolialueella (tai vähänkin isommassa paikassa kuin Rovaniemi), niin on ilmoitus hukkuu ilman lisämaksua. On itsestäänselvyys, että asiakkaat eivät jaksa kaivella puolta tuntia ilmoituksia, vaan ottavat yhteyttä nopeasti näkyviin ilmoituksiin.
Oletko koskaan selannut kolmannelle sivulle googlesta ravintolaa tai kynsihoitoa? Niinpä.