Nyt on kuuntelussa Antto Terraksen huorintekijän ABC
Uutiset:
Aloittelemassa tätä:No miltä vaikuttaa?
Aloittelemassa tätä:No miltä vaikuttaa?
Olen lukenut kyseisen teoksen kahdesti ja se elämänmakuinen kuvaus teki suuren vaikutuksen. Lukukertojen välillä oli varmaan kymmenen vuotta ja kun sen viimeisemän lukemisen jälkeen, ehkäpä kymmenen vuotta myöhemmin, aloin lukemaan kirjaa uudelleen niin homma ei vaan toiminut jostakin syystä ja jätin kirjan kesken, syy oli luultavasti itsessäni ei kirjassa. Muistan kirjan pääpiirteissään mutta tietysti paljon merkityksellisiä yksityiskohtia on unohtunut.
Dostojevskin Karamazovin veljeksiä olen pitänyt vielä parempana teoksena kuin Rikosta ja rangaistusta. Sen olen lukenut kolmesti mutta viimeisestä kerrasta on kulunut aikaa niin paljon että voisin joskus taas alkaa uudelleen. Kenties, en ole varma.
Yhdyn tuohon viimeiseen toteamiseen kun ei ole tilaisuutta yhtyä sanojaan, heh.Aloittelemassa tätä:No miltä vaikuttaa?
Olen lukenut kyseisen teoksen kahdesti ja se elämänmakuinen kuvaus teki suuren vaikutuksen. Lukukertojen välillä oli varmaan kymmenen vuotta ja kun sen viimeisemän lukemisen jälkeen, ehkäpä kymmenen vuotta myöhemmin, aloin lukemaan kirjaa uudelleen niin homma ei vaan toiminut jostakin syystä ja jätin kirjan kesken, syy oli luultavasti itsessäni ei kirjassa. Muistan kirjan pääpiirteissään mutta tietysti paljon merkityksellisiä yksityiskohtia on unohtunut.
Dostojevskin Karamazovin veljeksiä olen pitänyt vielä parempana teoksena kuin Rikosta ja rangaistusta. Sen olen lukenut kolmesti mutta viimeisestä kerrasta on kulunut aikaa niin paljon että voisin joskus taas alkaa uudelleen. Kenties, en ole varma.
Hyvältä vaikuttaa, aika äkkiä sitä huomaa milloin kirja ei oikeasti tempaa mukaansa. Parissa vuodessa tullut kuunneltua ja luettua 300 kirjaa ja lähes 4000 tuntia mennyt aikaa, että lukutoukaksi jo voisi kutsua.. Ei vain ole parempaa rentoutumiskeinoa seksin ohella kuin hyvät kirjat.
^ Olen lukenut pari Leena Lehtolaisen kirjaa mutta äänikirjojen kuuntelu on jäänyt vain yhteen ja se oli Raymond Chandlerin Syvä Uni. Pidän enemmän kirjojen lukemisesta kuin kuuntelemisesta.